Jump to content

Recommended Posts

Posted

Denne tråden får heller plasseres der hvor den hører hjemme av de som styrer det... ?

Jeg lurer på om noen enten har en DIY(som jeg ikke finner) på å demontere og montere støtfangeren bak på S124?

Jeg finner ikke noe, verken på forumet eller på internett ellers om denne oppgaven. Jeg kunne alltids svinge innom Klepp Auto og spørre pent om en veiledning til demontering, men for evt andre som kunne lure på dette så etterlyser jeg det her.

Når våren en gang kommer og smelter snøen, så skal ny fanger forran og bak fra Lorinser monteres på bilen, og da er det litt vesentlig for meg å vite hvor skruene til fangeren er gjemt..

Roy

Posted

under baklyktene, på sidene innenfor reservehjulet og likens på andre siden, ta opp første lokk i gulv og ta ut bunnen der, så er det noen der også.

Okay, bare for å spørre litt om bunnen i rommet i gulvet, hvordan tar man ut denne?

Posted

Bare stikk innom på et mandagstreff i Dalen så skal du få beskrivelse i detalj.... :lol: 8)

muligt eg trenge d, ja

Å demontere støtfanger bak er så godt som selvforklarende, det er bare å ta med litt verktøy og sette i gang.

Rett bak innerskjermene er det to muttere på hver side som må av.

Rett under baklyktene er det to muttere som må av på hver side

Midt på er det en mutter som må av. Denne kommer du til ved å løsne filten som er "i veien". Jeg husker ikke helt i farta hvordan filten løsnes, men vanskelig er det ikke. Du trenger bare løsne litt på midten så du kommer til den midtre mutteren.

Posted

Jeg er litt med på hva du mener, men samtidig litt usikker. Skal uansett kjøre en liten tur opp i Noredalen. Men det blir ikke mandag i morgen, da blir det ikke tid. Neste mandag skal det ikke være noe som kommer i veien. :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...