Jump to content

Da forsvant bilen gitt......

Recommended Posts

Posted

Husker for litt siden at E250Diesel var en av de mer ettertraktede bilene å stjele i Tyskland, og nå i dag forsvant min bil fra KBS kjøpesenter i Trondheim!!! Gi meg en pistol og den skyldige og jeg skal...... :twisted: Uansett, jævlig bittert.....

Slenger ved ett par bilder av go'pendlebilen:

PIC_0037.JPG

PIC_0035.JPG

Guest AMG_BRABUS_CARLSSON
Posted

Er bilen stjålet, gjør dette også om til et nettjakt etter stjålne biler, tro meg dette fungerer assa.

Posted

Ja, da er bilen kommet til rette igjen. Fikk tlf tidligere i dag av politiet om at bilen var kjørt av vegen og var umulig å få ut på vegen igjen uten bergningsbil.... Blir spennende å se hva som er gjort på den. Får nok ikke igjen bilen før om en dag eler to. Den er i politiets varetekt......

Posted

Hei. Har ikke fått tilbake bilen enda, den ble først frigitt av lensmannen i Selbu & Tydal i dag, men forsikringsselskapet vil gå over den først før jeg får kloa i den.....Og det er på tirsdag. Jeg har ikke fått sett på bilen, MEN, de på Viking kunne ikke se at det var tegn til tjuvkobling, altså de mente jeg kun kunne komme og stikke nøkkelen i den og starte opp. Jeg har ringt Mercedes (denne er ny i Norge), den ble levert med kun 2 nøkler (hvilket jeg har) og hvordan skal man da få startet opp bilen uten å tjuvkoble? Har prøvd undersøke litt ang oppfiling, men ingen nøkler er blitt bestilt opp etter det jeg har funnet ut. Og enkelte nøkkelsmeder, bla i Innherredsveien i Trondheim ,mener min type nøkkel ikke kan files opp......

Guest Asbjørn
Posted

skriik, jeg hadde dødd om noen tok CE'en min.. på tide å bli ferdig med den få på plass nye alarmen !

Snodig at de hadde greid å starte den.. men det er ikke umulig om de kommer seg nedi motoren på en disel som er av "eldre" typen å fyre opp den.

Guest kodvaag
Posted
skriik' date=' jeg hadde dødd om noen tok CE'en min.. [/quote']

Du har jo tilfeldigvis en flott 250D også!

Hadde du "dødd" om "noen" tok denne istedenfor? :idea: