Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har noen her sammenliknet vanlige lys på B-klasse med xenon lys? A-klassen (W168) har ikke akkurat verdens beste lys når man er vant til Bixenon i 211. Men hvordan er vanlige prosjektor lys? (har aldri kjørt bil med det) er de betydelig bedre enn de "tradisjonelle" lysene på W168? Eller må man kjøpe bil med xenon for å få "ordentlige" lys? Å finne brukt B-klasse med xenon lys er ikke lett......

Posted

Dette er jo ikke svar på spørsmålet ditt, men jeg synes faktisk xenonlyset på fatterns W169 er merkbart bedre enn på mn S211 ;)

(W169 og W245 er jo sammenlignbar på mange måter...)

Posted

Hvor langt har bilen din gått? Jeg merket at lyset ble betydelig dårligere når bilen passerte ca 160.000, byttett til uorginale pærer, lyste bra en kort stund, så ble raskt dårligere, har en annen type uorginale pærer nå, de lyser bedre enn de forrige, men kan ikke sammenliknes med orginale pærer, regner med å montere orginale pærer igjen før høsten. Pappas 211 med orginale pærer lyser mye bedre.

Posted

Min har vel kjørt 133000 km ca. Pærene tror jeg er originale. Har hørt at lyset blir rosa når pærene blir dårlige, noe mine ikke er blitt  :)

Mulig jeg er kresen, eller ser dårlig hehe!

Posted

Hei,

Det er riktig at pærene vanligvis forandrer farge for de er gående, men jeg har også opplevd at de bare har gått uten forvarsel (uorginale pærer). Noen typer pærer mister visst effekt etterhvert, muligens kan dette også være tilfelle på xenon pærer, så kanskje nye pærer hjelper?

Posted

Hei,

Det er riktig at pærene vanligvis forandrer farge for de er gående, men jeg har også opplevd at de bare har gått uten forvarsel (uorginale pærer). Noen typer pærer mister visst effekt etterhvert, muligens kan dette også være tilfelle på xenon pærer, så kanskje nye pærer hjelper?

Jeg hadde en pære som begynte å blinke da det nærmet seg slutten.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...