Christoffer Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Kikket på noen bilder fra i sommer i dag. Noen andre som gleder seg til tørre veier eller? Skal bli godt å ta frem godbilen etter påske en gang!
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Jeg har faktisk aldri gledet meg mer til sommeren enn jeg har gjort denne vinteren. Det skal bli meget deilig!
RoarB Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 skal bli deilig å smelle på 20 tommera og cruise på veien istede for å måtte spylle av bilen nesten hver dag på saltlake og møkk :/
HolgersEN Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 BLIR SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET NÅR SOMMEREN KOMMER 8)
Thomas Madsen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Me 2, frua blir med for første gang så vi lurte litt på om vi skulle kjøre i vår egen lille kolonne... Men jeg drar vel oppover Torsdag, hu kommer Fredag Fikk streng beskjed om å sørge for knallvære så hu kunne ha cab'n nede hele veien
Jøran89 Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 mmm, Gol ja! Her er 4 Mercer på tur til Gol i fjord. Satser på reprise i år også!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now