Jan Erik Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Bruker denne mye nå som Webastoen går hver dag i disse kalde tider, men begynner å skjønne at kabel inn i bakluka ikke er så praktisk. Så hvordan har dere fått montert det i bilen? Ctek har ikke ledningsnett som Defa har,men har dere klippet og montert det? eller er det andre måter å gjøre det på? Har lest igjennom de fleste tråder med lading og ladere,men finner ikke ut hvilken måte som er gunstig. Bilen det gjelder er S200TK 2006mod. Jan Erik.
E_S Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Det som ser mest proft ut er å bruke et Defa-monteringssett som er beregnet på motorvarmer, men at man legger ledningen inn til der laderen skal være og avslutter med en Defa-stikkontakt til kupévarmer, som man da kobler Ctek-laderen til. Da får man en liten Defa-plugg på utsiden av bilen, og det ser proft og ryddig ut.
Jan Erik Posted February 8, 2010 Author Posted February 8, 2010 Hei. Ja det var akkurat det jeg mente,men skjønte ikke at jeg kunne avslutte med stikkontakt. Takk skal du ha for dette. Jan Erik.
FrodeS Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Hei. Ja det var akkurat det jeg mente,men skjønte ikke at jeg kunne avslutte med stikkontakt. Takk skal du ha for dette. Jan Erik. Jeg har gjort det sånn på min. Fungerer ypperlig. Jeg hadde defa fra før, men har nappet ut varmeelementet pga jordfeil i det.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now