IAD Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 Hei, Vi prøvekjørte en B-klasse med automat. Det kom en litt spesiell "ule" lyd fra automaten. Er dette normat på trinnløse kasser? Har aldri kjørt bil med trinnløs automat før.
Stjerneglis Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 Det var ingen slik ulelyd i den trinnløse W169 som jeg leide av Star Autoco heromdagen...
Frode Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Ingen lyd i min. Har hørt at det har vært et par tilfeller av at converteren er gåen, og har måttet bli byttet uten at jeg er sikker på om de laget lyd før bytte. Hvilken årsmodell, er det fortsatt garanti.?
bska Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Skal ikke være lyd i disse kassene nei Sikker på at lyd kom fra kassen? eller kan det tenkes at det er ett slitt løpehjul på motoren (egen erfaring fra w168)
IAD Posted February 9, 2010 Author Posted February 9, 2010 Takk for tilbakemelding, greit å vite for neste gang. Denne bilen er uansett blitt solgt nå , så da blir ikke det noe problem i denne omgang.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now