Guest GammelGul Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 En kamerat har kjøpt seg en gammal haug av en 124-bil. (-94 E 250 TD) Han skal jåle den opp med avantgardegrill, og har forsåvidt kjøpt en allerede. Men på den var det grå lameller, og jålebukken skal absolutt ha sorte. Er det å få kjøpt, og i tilfelle hvor? Quote
Alexander Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Jeg har aldri sett det til salgs. De avantgarde grillene som selges til facelift 124 er bare en modifisert w140 S600 grill, og de var aldri noe annet enn grå. Quote
Guest LadyBenz_ Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Har du sjekka hos Hauk eller.?,de har mye rart... Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 En kamerat har kjøpt seg en gammal haug av en 124-bil. (-94 E 250 TD) Han skal jåle den opp med avantgardegrill' date=' og har forsåvidt kjøpt en allerede. Men på den var det grå lameller, og jålebukken skal absolutt ha sorte. Er det å få kjøpt, og i tilfelle hvor?[/quote']Litt O.T nåkjøpte han avantgarde grill til 94looken, en venn av meg er ute etter avantgard looken til 90looken, hvor kan han få kjøpt dette fra Quote
Guest tdha Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 En kamerat har kjøpt seg en gammal haug av en 124-bil. (-94 E 250 TD) Han skal jåle den opp med avantgardegrill' date=' og har forsåvidt kjøpt en allerede. Men på den var det grå lameller, og jålebukken skal absolutt ha sorte. Er det å få kjøpt, og i tilfelle hvor?[/quote']Litt O.T nåkjøpte han avantgarde grill til 94looken, en venn av meg er ute etter avantgard looken til 90looken, hvor kan han få kjøpt dette fra www.luxusline.no Husk å prute! Quote
Guest LadyBenz_ Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 En kamerat har kjøpt seg en gammal haug av en 124-bil. (-94 E 250 TD) Han skal jåle den opp med avantgardegrill' date=' og har forsåvidt kjøpt en allerede. Men på den var det grå lameller, og jålebukken skal absolutt ha sorte. Er det å få kjøpt, og i tilfelle hvor?[/quote']Litt O.T nåkjøpte han avantgarde grill til 94looken, en venn av meg er ute etter avantgard looken til 90looken, hvor kan han få kjøpt dette fra Den fra Hauk skal visst være bedre kvalitet enn den fra Luxusline.., jeg harden fra Luxusline og er itte helt fornøyd..,fargen flasser av lissom... Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Hva ville vært penest, 94look med avantgarde grill eller 90looken med avantgarden grillen. Quote
Guest Espen Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Hva ville vært penest' date=' 94look med avantgarde grill eller 90looken med avantgarden grillen.[/quote']Synes -94 look ser best ut uansett, men har du -90 look hadde jeg nok gått for -90 avantgarde grill istedet for å bygge om. Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Ja har 90look og tenkte å sette på avantgardegrill istedenfor bygge om til 94look Quote
CHARLIE Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Jeg bare ribba grillen min for kromlistene, og leverte den inn til lakkeringsverksted sammen med fargekoden, og vips så ble den samme farge som bilen. Har hatt den i 3 år nå, og den er like fin enda. Når det gjelder griller fra Luxus-Line, så har jeg solgt i bøtter og spann med de. (Er agent for Luxus Line og SB Agentur) Har hatt en eneste klage på at de har flasset, og han fikk selvsagt en ny grill. Quote
Guest MBSL Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Luxus leverpostei gass chrome grill??? Quote
Guest Brøl Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Når det gjelder griller fra Luxus-Line, så har jeg solgt i bøtter og spann med de. (Er agent for Luxus Line og SB Agentur) Kor møje du selge avantgarde grill t -94 panser for??? Quote
CHARLIE Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Når det gjelder griller fra Luxus-Line' date=' så har jeg solgt i bøtter og spann med de. (Er agent for Luxus Line og SB Agentur)[/quote'] Kor møje du selge avantgarde grill t -94 panser for??? 1 490,- inkl. mva. Frakt og oppkrav etter Postens satser tilkommer. Dette er stort sett på lager til enhver tid, slik at det sjelden går mer enn et par dager fra du bestiller til du har grillen i posten hos deg. Ser forresten at du bor i Stavanger, så hvis du vil betale kontant ved overlevering så slipper du oppkravs-gebyr også. Da vil ekstrautgiftene komme på ca en hundrelapp, tenker jeg. Jeg bor i Verdalen på Klepp, og jobber på Forus, så det skulle ikke være noen problem å treffes Mvh. CharlieSB AGENTUR, "Luxus-line" Quote
Guest tdha Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Hva ville vært penest' date=' 94look med avantgarde grill eller 90looken med avantgarden grillen.[/quote'] Du får vurderer selv:http://photobucket.com/albums/b106/tdha/220-ce/?action=view¤t=IMG_0010.jpg Quote
Guest tdha Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Når det gjelder griller fra Luxus-Line' date=' så har jeg solgt i bøtter og spann med de. (Er agent for Luxus Line og SB Agentur)[/quote'] Kor møje du selge avantgarde grill t -94 panser for??? 1 490,- inkl. mva. Frakt og oppkrav etter Postens satser tilkommer. Dette er stort sett på lager til enhver tid, slik at det sjelden går mer enn et par dager fra du bestiller til du har grillen i posten hos deg. Ser forresten at du bor i Stavanger, så hvis du vil betale kontant ved overlevering så slipper du oppkravs-gebyr også. Da vil ekstrautgiftene komme på ca en hundrelapp, tenker jeg. Jeg bor i Verdalen på Klepp, og jobber på Forus, så det skulle ikke være noen problem å treffes Mvh. CharlieSB AGENTUR, "Luxus-line" Burde ikke din pris være lavere enn det man får fra luxusline? Quote
Guest Brøl Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 D e jo hverken langt t forus eller klepp, så me tar d kontant.. Eg tar kontakt når d nermer seg den 20ende............ Quote
CHARLIE Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Burde ikke din pris være lavere enn det man får fra luxusline? Den skjønner jeg ikke helt!?! Jeg selger jo for "Luxus-line", og 1490,- inkl.mva er den prisen vi tar for Avantgarde-grill innsatser til til alle MB modeller. Quote
CHARLIE Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 D e jo hverken langt t forus eller klepp' date=' så me tar d kontant.. Eg tar kontakt når d nermer seg den 20ende............[/quote'] Fine mann!! Du vett jo kor du får tag i meg, så fikse me de! Quote
Guest Brøl Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Har du -94 avantgarde grill på lager nå Charlie?? Isåfall ringe eg deg når eg e ferdig på jobb i mårå, hvis d går greit for deg? Quote
CHARLIE Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Har du -94 avantgarde grill på lager nå Charlie?? Isåfall ringe eg deg når eg e ferdig på jobb i mårå' date=' hvis d går greit for deg?[/quote'] Heisann! Eg ska sjekka imårå! Quote
Guest Chris mbsca Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Mina är svarta...Så nog finns det alltid.. Quote
Recommended Posts