Jump to content

Avantgardegrill til 124

Recommended Posts

Guest GammelGul
Posted

En kamerat har kjøpt seg en gammal haug av en 124-bil. (-94 E 250 TD) :wink: Han skal jåle den opp med avantgardegrill, og har forsåvidt kjøpt en allerede. Men på den var det grå lameller, og jålebukken skal absolutt ha sorte. Er det å få kjøpt, og i tilfelle hvor?

Guest LadyBenz_
Posted

Har du sjekka hos Hauk eller.?,de har mye rart... :wink:

Guest AMG_BRABUS_CARLSSON
Posted
En kamerat har kjøpt seg en gammal haug av en 124-bil. (-94 E 250 TD) :wink: Han skal jåle den opp med avantgardegrill' date=' og har forsåvidt kjøpt en allerede. Men på den var det grå lameller, og jålebukken skal absolutt ha sorte. Er det å få kjøpt, og i tilfelle hvor?[/quote']

Litt O.T nå

kjøpte han avantgarde grill til 94looken, en venn av meg er ute etter avantgard looken til 90looken, hvor kan han få kjøpt dette fra

Posted
En kamerat har kjøpt seg en gammal haug av en 124-bil. (-94 E 250 TD) :wink: Han skal jåle den opp med avantgardegrill' date=' og har forsåvidt kjøpt en allerede. Men på den var det grå lameller, og jålebukken skal absolutt ha sorte. Er det å få kjøpt, og i tilfelle hvor?[/quote']

Litt O.T nå

kjøpte han avantgarde grill til 94looken, en venn av meg er ute etter avantgard looken til 90looken, hvor kan han få kjøpt dette fra

www.luxusline.no Husk å prute! :D

Guest LadyBenz_
Posted

Litt O.T nå

Den fra Hauk skal visst være bedre kvalitet enn den fra Luxusline.., jeg har

den fra Luxusline og er itte helt fornøyd..,fargen flasser av lissom...

Posted

Hva ville vært penest, 94look med avantgarde grill eller 90looken med avantgarden grillen.

Posted
Hva ville vært penest' date=' 94look med avantgarde grill eller 90looken med avantgarden grillen.[/quote']

Synes -94 look ser best ut uansett, men har du -90 look hadde jeg nok gått for -90 avantgarde grill istedet for å bygge om.

Posted

Ja har 90look og tenkte å sette på avantgardegrill istedenfor bygge om til 94look

Posted

Jeg bare ribba grillen min for kromlistene, og leverte den inn til lakkeringsverksted sammen med fargekoden, og vips så ble den samme farge som bilen. Har hatt den i 3 år nå, og den er like fin enda. :)

Når det gjelder griller fra Luxus-Line, så har jeg solgt i bøtter og spann med de. (Er agent for Luxus Line og SB Agentur) Har hatt en eneste klage på at de har flasset, og han fikk selvsagt en ny grill. :)

Posted
Når det gjelder griller fra Luxus-Line, så har jeg solgt i bøtter og spann med de. (Er agent for Luxus Line og SB Agentur)

Kor møje du selge avantgarde grill t -94 panser for???

Posted
Når det gjelder griller fra Luxus-Line' date=' så har jeg solgt i bøtter og spann med de. (Er agent for Luxus Line og SB Agentur)[/quote']

1 490,- inkl. mva. Frakt og oppkrav etter Postens satser tilkommer. Dette er stort sett på lager til enhver tid, slik at det sjelden går mer enn et par dager fra du bestiller til du har grillen i posten hos deg.

Ser forresten at du bor i Stavanger, så hvis du vil betale kontant ved overlevering så slipper du oppkravs-gebyr også. Da vil ekstrautgiftene komme på ca en hundrelapp, tenker jeg. Jeg bor i Verdalen på Klepp, og jobber på Forus, så det skulle ikke være noen problem å treffes :)

Mvh. Charlie

SB AGENTUR, "Luxus-line" :)

Posted
Når det gjelder griller fra Luxus-Line' date=' så har jeg solgt i bøtter og spann med de. (Er agent for Luxus Line og SB Agentur)[/quote']

1 490,- inkl. mva. Frakt og oppkrav etter Postens satser tilkommer. Dette er stort sett på lager til enhver tid, slik at det sjelden går mer enn et par dager fra du bestiller til du har grillen i posten hos deg.

Ser forresten at du bor i Stavanger, så hvis du vil betale kontant ved overlevering så slipper du oppkravs-gebyr også. Da vil ekstrautgiftene komme på ca en hundrelapp, tenker jeg. Jeg bor i Verdalen på Klepp, og jobber på Forus, så det skulle ikke være noen problem å treffes :)

Mvh. Charlie

SB AGENTUR, "Luxus-line" :)

Burde ikke din pris være lavere enn det man får fra luxusline?

Posted

D e jo hverken langt t forus eller klepp, så me tar d kontant.. :lol:

Eg tar kontakt når d nermer seg den 20ende............

Posted

Burde ikke din pris være lavere enn det man får fra luxusline?

Den skjønner jeg ikke helt!?! :o Jeg selger jo for "Luxus-line", og 1490,- inkl.mva er den prisen vi tar for Avantgarde-grill innsatser til til alle MB modeller.

Posted
D e jo hverken langt t forus eller klepp' date=' så me tar d kontant.. :lol:

Eg tar kontakt når d nermer seg den 20ende............[/quote']

Fine mann!! Du vett jo kor du får tag i meg, så fikse me de! :)

Posted

Har du -94 avantgarde grill på lager nå Charlie?? Isåfall ringe eg deg når eg e ferdig på jobb i mårå, hvis d går greit for deg?

Posted
Har du -94 avantgarde grill på lager nå Charlie?? Isåfall ringe eg deg når eg e ferdig på jobb i mårå' date=' hvis d går greit for deg?[/quote']

Heisann! Eg ska sjekka imårå! :)