Lars Alex Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Jeg skal feste en spoiler "leppe" på bagasjelokket på min clk 209 cab. Hva fester jeg den med? Holder det å avfette og bruke rutelim? kom med innspill, da jeg ikke kan det her.
FrodeS Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Jeg skal feste en spoiler "leppe" på bagasjelokket på min clk 209 cab. Hva fester jeg den med? Holder det å avfette og bruke rutelim? kom med innspill, da jeg ikke kan det her. Det er vel ingenting som er sterkere å lime med enn TEC7. Jeg ville prøvd med det. Husk at det kan bli ganske mye krefter på en sånn spoiler hvis det begynner å gå unna, så den bør sitte -ordentlig-.
Einar Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Vask med bremserens, og bruk rutelim, det holder.
Lars Alex Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 Min leppe er en AMG kopi og endel større en de jeg har sett endel av. Bestilte på ebay og den har sort carbon look. Står på ebay at det er carbon, men kan vel ikke være det til prisen. Kommer ifra taiwan. Jeg tok den med meg ut i garasjen i går for å legge den bakpå for å se på passformen og den er bare å lime rett på. Den har også en utrolig fin finnish.Men som sagt, så er den endel større en de fleste jeg har sett.
RoarB Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Min leppe er en AMG kopi og endel større en de jeg har sett endel av. Bestilte på ebay og den har sort carbon look. Står på ebay at det er carbon, men kan vel ikke være det til prisen. Kommer ifra taiwan. Jeg tok den med meg ut i garasjen i går for å legge den bakpå for å se på passformen og den er bare å lime rett på. Den har også en utrolig fin finnish.Men som sagt, så er den endel større en de fleste jeg har sett. stor og stor bare den ikke er på størrelsen med en cosworth vinge så er mye gjort
Lars Alex Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 He, he. Mye igjen der gitt. Hvor får jeg eventuelt kjøpt tec7? Er det noen som vet? Prøvde på maxbo alnabru og dem hadde ikke, men det er ca ett år siden, da jeg skulle lime noe annet.
Thor-Egil Andersen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Stikk innom Albert E Olsen, Knud Brynsvei 5. De har endel produkter fra oss ihvertfall (Sika)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now