Arne Henriksen Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Sett denne? Må da være en kjekk sak når sommerhjula skal på "snart"?
Arne Henriksen Posted February 5, 2010 Author Posted February 5, 2010 Har en sånn i bilens orginale værktøypose Åfan. Kanskje jeg og har det? Der ser man jo aldri...
Einar Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Den er kjekk den, følger til og med audier.....
FrodeS Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Noen sånne har jeg hatt liggende og "flyte" rundt her lenge, men aldri skjønte hva er til! Samtidig har jeg også stadig irritert meg over at det er så mye enklere å skifte hjul på biler med hjulmutter enn med hjulbolter. Stemmer at de følger med originalverktøyet. Takk, Arne!
2742 Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Bare skit legger igjen aluminium i jengene og det er pyton de gamle av stål var fine
Thor-Egil Andersen Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Frode, kjøper gjerne en slik av deg om du har en til overs... Genialt da
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now