Guest vihovde Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 MB 300TDT 1991.Har hatt bilen inne nå på 2 verksteder. Det første skiftet alle foringer og opphengskuler som hadde behov,samt den ene styrekulen fremme. Begge stab.stag bak er også skiftet.Begge verkstedene har gått over bilen under. Problemet er at i lav hastighet og ugjevn og hullet vei så slår det hardt ifra venstre bakhjul (tror jeg). Føles ut som om det ikke finnes demper bak ? Begge hjullagre er også skiftet bak. Har hatt støtdempertest og dem finner ikke noe galt ?Noen som har hatt samme problem. Føler jeg mister mye av komforen pga. dette NOEN FORSLAG Quote
Frode Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 Jeg går ut fra at det gjelder TDT`en...??Da er mitt tips akkumulatorene til høydejusteringa bak, den bilen har vel automatisk høydejustering bak som omtrent "alle" S124 har..?? Den koster ca 3500,- per side ferdig montert hos BOS, og etter utallige problemer med slike bytter her på forumet tidligere, så anbefaler jeg deg å bytte denne hos BOS.....Grunnen til at det koster litt er at som regel så ryker koblinger etc ved demontering så de legger på litt for slike ting.......Jeg byttet nettopp begge mine og det ble som en ny bil..!! Ikke bytt dempere bak, de ryker sjelden, og de koster også MYYE..!! Quote
Mr. Nygård Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 Eller kom en tur til klubbkvelden til MBE avd. Stavanger. Vi har bukk og gratis råd... Quote
Recommended Posts