HolgersEN Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Ja det er 7 måneder til...!!!MEN man må jo ha noe og glede seg til :D Jeg har ferie hele uken før Vålerbanen, så jeg håper vi reiser til Sverige en tur slik som i fjord Hvem er med til Vålerbanen 3. September? :D
Fredrik B Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Selv om jeg ikke er medlem av stavanger avd. så håper jeg at dere nokk engang kan ta vare på em fortapt andunge Skal selvsagt nedover i år også Med bil på banen også denne gang
Frode Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Så sant ikke bilen har "eksplodert" så er jeg klar......bank i bordet..
bska Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Våler er oblikatorisk både for far og arvinger. Junior's er nok igang med nytt skoleår innen denne tid så Harrytur til Sverige utgår med høye kneløft - dessverre Kursen settes nok østover fredag morning ja
Johnny Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Skulle ønske det var til helgen! :P Men den som venter på no godt venter ikke........... Holder på med planlegging og bestilling av deler :D GLEM ALT ANNET DENNE HELGA, DETTE ER ÅRETS HØYDARE GODE KOMPISER SVID GUMMI OG TESTOSTERON I FRI UTFOLDELSE
Einar Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Hvilken vei kjører dere, over fjellet, langs kysten eller annet? skulle kanskje hengt meg på etter dere....
HolgersEN Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 Hvilken vei kjører dere, over fjellet, langs kysten eller annet? skulle kanskje hengt meg på etter dere.... Kjører over fjellet da det tar kortest tid Noen reiser på Torsdagen og noen på Fredagen
Frode Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Normalt har vi pleid å ta over Suleskar til Valle-Dalen-Seljord-Drammen-Oslo og en tur innom Sverige....da reiser vi Torsdag......hvis det ikke blir Sverige tur så reiser vi fredag og da blir det samme rute, men rett fra Oslo opp til Våler..... Hvor holder du til i landet Einar.?
George Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 travle tider nå blir det jobbytte i juni.. så håper jeg får tatt meg fri til våler.. vil ikke presse for mye nå siden jeg fikk ferie i juli og melder meg på hvertfall
viper Posted February 24, 2010 Posted February 24, 2010 Mimre litt fra det dårlige været i 08. Også fra første året i 07. Og fra i fjor 09
HolgersEN Posted February 24, 2010 Author Posted February 24, 2010 GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDER MEG 8)
Somme Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 hvor fikk dere kjøpt walki settene dere hadde ifjor ? har funnet ut at slikt er must til neste år
bska Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 Kjekt at du henger med Sømme, Send en mail til george.mcinally@gmail.com - han er vår Ebay hallik innen dette området
HolgersEN Posted April 29, 2010 Author Posted April 29, 2010 Da har jeg annskaffet meg helt ny tilhenger med lokk og brems så nå blir det bra :D Tar den med opp i Dalen når jeg får den, så kan vi finne ut hvor mange hjul vi får plass til inni :D Fant ut at hengere uten brems kan en ikke kjøre lovli fortere enn 60 kmt med Det hadde tatt seg ut og kjørt i 60 kmt opp til Våler :lol: Her er skuta:
HolgersEN Posted April 29, 2010 Author Posted April 29, 2010 Skal du ha med denne på banen å eller? Skal ikke se bort fra det Bare se hvor store hjul jeg får på den
bska Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Stilige den Terje. Enig at større henger enn den gamle trilleborra kan er smart fordi Frode skal jo ha med halve delelageret i Dalen Du har ikke tenkt tanken å bytte ut plast toppen med en større i alu slik at du kan legge bøyler på toppen?
Frode Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Kjempe dette Terje.... må bare få laget et par spacere slik at vi kan hive på hjul med 5-112 boltsirkel.....
HolgersEN Posted April 29, 2010 Author Posted April 29, 2010 Har alltid hatt lyst på en liten henger med lokk som jeg kan frakte ting i Slippe og ha ting inni bilen Få på noen emblemer, stjerner og strørre hjul så blir den snadder Her er de tekniske spesifikasjonenne på selve hengeren Bremser Ja Dekk 145/80 x 13" Innv. bredde 116 cm Innv. høyde 35 cm Innv. lengde 204 cm Innvendige surrefester Ja Antall aksler 1 Lastehøyde 51 cm Nyttelast 595 kg Oppbevaring i loddrett posisjon Ja Totalbredde 160 cm Totallengde 305 cm Totalvekt 750 kg Lasteplansider Stål
Frode Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Har noen hørt om hvor vi skal campe.?? Begynner å bli annige itte litt info hvor gjengen skal ligge den helgen.....
Somme Posted July 13, 2010 Posted July 13, 2010 sakser en liten beskjed fra TA hytter er det ikke gjort noe med. det var flere som var missfornøyde i fjor å jeg har ikke funnet noe alt i nærrheten. da campingen ikke var å foretrekke tviler jeg den nedlagte militærleieren er aktuell også. Nummeret til Støa camping er 62423261. Det er ikke noe sjakktrekk å si en skal på biltreff da eieren på litt over 100 har hatt dårlige erfaringer med gatebilfolket. Grunnen til at vi fikk reservert hytter i fjor var pga.at han hører dårlig så han trodde vi var en hundeklubb.
HolgersEN Posted August 4, 2010 Author Posted August 4, 2010 Da er det bare og få gang på bilenne folkens :D Vi har booket "Penthousen" på http://www.elverumcamping.no De som har booket "Penthousen" er: - Husfar Frode. - Den roligge landsgutten Johnny. - Røyskatten (Undertegnet). - Eivind (En kamerat av undertegnet). Er da flere fra Lokallag Stavanger som skal være med så book dere en hytte De på lista over drar nok Torsdag morgen og svipper over til Høgger`n i Sverige på Freddan
Thomas Madsen Posted August 4, 2010 Posted August 4, 2010 De på lista over drar nok Torsdag morgen og svipper over til Høgger`n i Sverige på Freddan Hvilken høgger er dette ??
HolgersEN Posted August 4, 2010 Author Posted August 4, 2010 De på lista over drar nok Torsdag morgen og svipper over til Høgger`n i Sverige på Freddan Hvilken høgger er dette ?? Husker ikke navnet Kjører inn i Charlottenberg og noen mil innover i landet Når Frode/Bernt/Johnny leser dette så har sikkert de navnet
George Posted August 9, 2010 Posted August 9, 2010 ja e d någe liv her folkens? me får snakka litt om dette i kveld i dalen
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now