caaatooo Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Fikk dette spørsmålet fra en kompis som nettopp har kjøpt seg W211, og som var lysten på å prøve 20" til CLS'en min på E-klassen sin, både i forhold til utseende og kjørekomfort. Passer felgene mellom disse bilene om hverandre? Vet at boltsirkelen er lik, men tenker mer på størrelsen på hullet til navet og ikke minst på innpresset... Takker for svar
Ronnie Westpold Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Senterhull og boltsirkel er likt, men innpresset er litt mere usikkert. Bare å prøve
Sven Håkon Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 CLS har mye lavere innpress enn 211, dog varierer dette fra felg til felg. Her er vinterfelgene mine, som er 8.5" CLS-felger med ET28 foran og ET18 bak; Som bildet viser så passer dette greit siden jeg bare har 225-dekk, men å sette på en CLS-bakfelg med 275-dekk går ikke nødvendigvis bra... Prøv og se er vel konklusjonen
caaatooo Posted February 19, 2010 Author Posted February 19, 2010 Blir nok nødt til å prøve, selv om jeg tror det kan bli litt for heftig
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now