Guest Johan Stub Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 Om vi går ut i fra at Mercedes er en dyrere bil en gjennomsnittet og at de som kjøper og kjører Mercedes derfor tjener mer enn andre bilkjøpere og sjåfører, kan vi da slutte at denne linken beskriver oss? Jeg har lenge følt det var noe spesielt... Quote
Guest tommern26 Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 Om vi går ut i fra at Mercedes er en dyrere bil en gjennomsnittet og at de som kjøper og kjører Mercedes derfor tjener mer enn andre bilkjøpere og sjåfører' date=' kan vi da slutte at [b']denne linken[/b] beskriver oss? Jeg har lenge følt det var noe spesielt...å takk å pris for at lønnsforhandlingene går bra på jobben..he he he...får mere i år en i fjor jeg nå da... he he Quote
Alexander Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Jeg kan skrive under på at den artikkelen stemmer. Quote
FrodeS Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Jeg kan skrive under på at den artikkelen stemmer. tjener du så dårlig? Quote
Alexander Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Jeg kan skrive under på at den artikkelen stemmer. tjener du så dårlig? Jeg visste den kom... Quote
Guest Ronnie Westpold Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Jeg kan skrive under på at den artikkelen stemmer. tjener du så dårlig? Jeg visste den kom... Er det musestille om dagen Alexander. Du har jo et bevis på at di fikk deg litt i fjor ihverfall Quote
Alexander Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Er det musestille om dagen Alexander. Du har jo et bevis på at di fikk deg litt i fjor ihverfall Det begynner å komme seg nå... Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Helgen går med til noe langt bedre, folkens.... hehe.. Og mulighetene er der, Johan... for en fest.. Quote
Guest Johan Stub Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Helgen går med til noe langt bedreKondolerer! Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Også Grombil på søndagen.Perfekt helg.. Quote
Recommended Posts