Jump to content

Matte lykter på 210en. Noen som har forsøkt denne teknikken?

Recommended Posts

Posted

Dette er samme prinsippet som gjøres ved proff polering av lakk. Eneste er at man kan slipe mer på lykteplast enn på lakk før en går igjennom. Øv litt med maskin på en gammel karroseridel først, så er det bare å sette i gang. Dette funker meget bra :)

Posted

Imponerende resultat - jeg har også lurt litt på å gjøre samme øvelse på lyktene på E-klassen, som har begynt å se litt slitne ut etter 355.000km :-)

Hvis det blir ett møte med oss i slutten av Februar, så kan jeg godt polere litt lykter på din 211  :P

Posted

Imponerende resultat - jeg har også lurt litt på å gjøre samme øvelse på lyktene på E-klassen, som har begynt å se litt slitne ut etter 355.000km :-)

Mine ser heller ikke særlig freshe ut. Men til min store fortvilelse, så er det dannet seg et belegg på innsiden av glasset :?

Posted

Hvis det blir ett møte med oss i slutten av Februar, så kan jeg godt polere litt lykter på din 211  :P

Dette kan det fort bli alvor av ser det ut for ;-)

Posted

Dette kan det fort bli alvor av ser det ut for ;-)

ta min 210 og da jørn, den høyre er matt :/

• 3 months later...
Posted

Jeg skal polere lyktene på bilen til foreldrene mine så fort det blir varmere i være, så skal ta litt bilder og slikt da :)

Ja, fått tatt en runde på lyktene? :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...