viper Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Etter 10 år er naturlig nok lyktene på 210en min blitt rimelig matte og sandblåste. Har leitet etter en oppfriskingsteknikk og kom over denne, noen som har forsøkt på MBen sin? http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=53720
ØHN Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Dette er samme prinsippet som gjøres ved proff polering av lakk. Eneste er at man kan slipe mer på lykteplast enn på lakk før en går igjennom. Øv litt med maskin på en gammel karroseridel først, så er det bare å sette i gang. Dette funker meget bra
Sven Håkon Posted February 2, 2010 Posted February 2, 2010 Imponerende resultat - jeg har også lurt litt på å gjøre samme øvelse på lyktene på E-klassen, som har begynt å se litt slitne ut etter 355.000km
Alexander Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Jeg skal polere lyktene på bilen til foreldrene mine så fort det blir varmere i være, så skal ta litt bilder og slikt da
Jørn Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Imponerende resultat - jeg har også lurt litt på å gjøre samme øvelse på lyktene på E-klassen, som har begynt å se litt slitne ut etter 355.000km Hvis det blir ett møte med oss i slutten av Februar, så kan jeg godt polere litt lykter på din 211
TEH Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Imponerende resultat - jeg har også lurt litt på å gjøre samme øvelse på lyktene på E-klassen, som har begynt å se litt slitne ut etter 355.000km Mine ser heller ikke særlig freshe ut. Men til min store fortvilelse, så er det dannet seg et belegg på innsiden av glasset
Sven Håkon Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Imponerende resultat - jeg har også lurt litt på å gjøre samme øvelse på lyktene på E-klassen, som har begynt å se litt slitne ut etter 355.000km Hvis det blir ett møte med oss i slutten av Februar, så kan jeg godt polere litt lykter på din 211 Dette kan det fort bli alvor av ser det ut for
RoarB Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Imponerende resultat - jeg har også lurt litt på å gjøre samme øvelse på lyktene på E-klassen, som har begynt å se litt slitne ut etter 355.000km Hvis det blir ett møte med oss i slutten av Februar, så kan jeg godt polere litt lykter på din 211 Dette kan det fort bli alvor av ser det ut for ta min 210 og da jørn, den høyre er matt :/
Captain Posted February 3, 2010 Posted February 3, 2010 Jeg har ikke gjort det selv, men fikk en kar til å gjøre det på Mustangen, og det ble knallbra, funket som bare det
viper Posted May 7, 2010 Author Posted May 7, 2010 Jeg skal polere lyktene på bilen til foreldrene mine så fort det blir varmere i være, så skal ta litt bilder og slikt da Ja, fått tatt en runde på lyktene?
Alexander Posted May 8, 2010 Posted May 8, 2010 Nope Har vært for opptatt med andre poleringsjobber til å rekke over den.
viper Posted May 13, 2010 Author Posted May 13, 2010 Fikk tatt mine ett tak. http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=32709.45
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now