Jump to content

Recommended Posts

Posted

Baki Min S210, så har jeg jo det rommet i gulvet heeelt bakerst, lokket der får jeg opna.. Men foran dette rommet er det ei plate, hvordan får jeg opp/vekk denna plata??

Posted

Baki Min S210, så har jeg jo det rommet i gulvet heeelt bakerst, lokket der får jeg opna.. Men foran dette rommet er det ei plate, hvordan får jeg opp/vekk denna plata??

Jeg har også sjekket opp litt rundt dette og du må så vidt jeg vet, skru ut det første lokket for å komme til skruene som holder neste lokk..

Jeg har planer om å prøve dette litt nærmere sommern, da det må være veldig greit å ha ting nedi der selv om man ikke har setet til 6-7 sete i bilen:-)

Posted

Okei... Ja jeg har fått høre at det er ganske grei plass under der, så jeg tenkte å bygge ned 2 forsterkere og ha under der, med vifter til kjøling og slik..

Men Jeg får kanskje prøve og skru ut det første lokket da..

Posted

Okei... Ja jeg har fått høre at det er ganske grei plass under der, så jeg tenkte å bygge ned 2 forsterkere og ha under der, med vifter til kjøling og slik..

Men Jeg får kanskje prøve og skru ut det første lokket da..

Er ikke dette rommet "åpenbart" slik det er på 124? Rart hvis det er plass under der, og de har droppet å lage åpning til det.

Kanskje det går an å hive inn ei plate fra S124? Såvidt jeg vet, skal den bakerste plata være ganske lik.

Posted

Hadde av dette på 210en, husker ikke helt men det var ivertfall to skruer i framkant under setet, og usikker på om eg måtte av med hengsler og matte i det bakerste rommet for noen skruer der eller om eg tok av sidedekslene over C-stolpene  :?

Se om du får tak i en luke til en 7-seter på huggeren!

Tror det er noe mindre plass i 210 en det er i 124 siden dei har droppet den fremre luken på 210en??

Ved ettertanke tror eg eg måtte av med sidedekslene  :? :?

Posted

Bilradiospesialisten i oslo sa de pleide å legge forsterkere under der når de gjorde innstallasjoner på S210`er, så det er der jeg har fått idèene fra..

Johnny, bestem deg da?!!!:P

Posted

Bilradiospesialisten i oslo sa de pleide å legge forsterkere under der når de gjorde innstallasjoner på S210`er, så det er der jeg har fått idèene fra..

Det er vel ca 3år siden eg hadde oppe dette på 210en, men det var i fobindelse med at eg monterte kablene til hengerfestet og da måtte eg av med sidedekslet på venstre side og innmaten under bakreste luke, tok da opp bunnplata for og sjekke hvor mye plass det var under der, men eg trur ikke eg tok av høgre sidedeksel for og få ut bunnplata  :? :? :banghead: :banghead:

Posted

Det er veldig begrenset med plass under der på S124, så hvis det er trangere, er det neppe plass til rare greiene. Husk på kjøling! Får du skrudd ting fast rett i bart metall, så vil kanskje det gjøre at en del av varmen forsvinner nedover? Bruk klasseD-forsterker, så bør det gå bra.

Posted

Plukka ut denne luka i sommer da jeg bygde om til 7-seter, men husker fan ikke hvor de skruene sto...

Mener at det i forkant er to plast-kroker som bare dras ut når du sklir luka bakover.

Du skal ihvertfall ikke av med sidebekledningen for dette - det er jeg 99,9% sikker på.

Når det gjelder rommet nedi der er det lite. Du får akkurat trykket seteryggen på klappsetet nedi, og den er IKKE tykk.

Posted

hullet foran det første oppbevaringsrommet er ikke stort og det er skråstilt, så du kan ikke ha tjukke forsterkern...

kast heller ut reservehjulet, montert ei aluplate der og monter 1-3 forsterkere der..+ kondensator

Posted

hullet foran det første oppbevaringsrommet er ikke stort og det er skråstilt, så du kan ikke ha tjukke forsterkern...

kast heller ut reservehjulet, montert ei aluplate der og monter 1-3 forsterkere der..+ kondensator

Min tanke var mer å ha f.eks slepetau, startkabler osv der...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...