Jinx1 Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Jeg har en E200TK 2001 modell. Det lukter bensin rundt bakhjulene. Det drypper ikke på bakken, selv om bilen har stått lenge. Det er heller ikke vått oppunder bilen. Jeg merker heller ikke at den bruker for mye bensin.Er det noen som vet hva dette kan være?
HolgersEN Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Er ikke bensinpumpen bak der? I så fall så kan det være at det drypper oppå plastdekselet, hver gang du kjører bilen så renner det av og da ser du ikke spor av bensinen...Når du stopper den så drypper det så passa lite at det ikke kommer over kanten på plastdekselet og treffer bakken? Bare min teori
Jinx1 Posted January 31, 2010 Author Posted January 31, 2010 Ser man bensinpumpa fra undersiden?Hvis ikke hvordan kommer man til den?
HolgersEN Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Ser man bensinpumpa fra undersiden?Hvis ikke hvordan kommer man til den? Tror den er innkapsla av et plastdeksel som må skrus av Legg hodet under på høyre siden og se om den er der, forand bakhjulet
HolgersEN Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Da prøver jeg det!Takk for tips! Bare hyggeli Håper det ordner seg
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now