HolgersEN Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Halla godtfolk...!!! Har klart og mista mobilen min Nå bruker jeg tvillingkortet mitt, men på det så har jeg nesten ingen mobilnummre. Da jeg ikke har vært så smart og lagra alle der også, så sliter jeg litt Hadde nummrenne til flere i MBE som jeg ville hatt igjen...!!! Sååååååååååååååååååå kan dere sende det på pm til meg eller noe? TAKK TAKK :D Billmerk: Rolig landsgutt som ikke har mobilvenner lenger
HolgersEN Posted January 31, 2010 Author Posted January 31, 2010 Back Up er saken vet du. Lett og være etterpå klok Lærer aldri i grunnen
Fredrik B Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Sender mitt på PM straks. I Trondheim du mista den eller?
HolgersEN Posted January 31, 2010 Author Posted January 31, 2010 Sender mitt på PM straks. I Trondheim du mista den eller? Mista den i går når det tok heilt av på Costa Del Hundvåg, med hela i taket og tenna i tapeten så kan det fort gå galt...Hei Hei frøkteleg tidleg, deeeeeet e sånn så ongomman likar hei hei
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now