Jump to content

Til dem som foretrekker Sonax

Recommended Posts

Posted

Felleskjøpet selger Sonax produkter til en pris som ligger nær det halve av hva du må betale de fleste andre streder.

Kjøpte idag. Sonax glansvask 500ml kr 41,- (Statoil kr 80,-) og Xtreme Polish & Wax 2 kr 82,- (statoil/mekonomen kr 140,-)

Og så er det jo dette med Felleskjøpets priser på oljer. De 3 oljekvalitene de selger er produsert av Statoil og har tilsvarende spesifikasjoener som Statoils 3 egne kvaliteter: Lazer Way, Super Way og Classic Way. 4 liter Super Way (delsynt) koster 468,- på Statoil og 10 liter Super Turbo D5 (delsynt) koster 310,- på Felleskjøpet.

Så kan man selvsagt diskutere....

Guest Tin Nguyen
Posted

For de som må reise flere mil til nærmeste FK butikk, så har jo Clas Ohlson også billig Sonax, 99 kr pr flaske for Polish, Lakkrens, og Flytende Hardvoks...

Posted
For de som må reise flere mil til nærmeste FK butikk' date=' så har jo Clas Ohlson også billig Sonax, 99 kr pr flaske for Polish, Lakkrens, og Flytende Hardvoks...[/quote']

Hehe, skal være noen fordeler med å bo på landet...

Posted
Felleskjøpet selger Sonax produkter til en pris som ligger nær det halve av hva du må betale de fleste andre streder.

Kjøpte idag. Sonax glansvask 500ml kr 41' date='- (Statoil kr 80,-) og Xtreme Polish & Wax 2 kr 82,- (statoil/mekonomen kr 140,-)

Og så er det jo dette med Felleskjøpets priser på oljer. De 3 oljekvalitene de selger er produsert av Statoil og har tilsvarende spesifikasjoener som Statoils 3 egne kvaliteter: Lazer Way, Super Way og Classic Way. 4 liter Super Way (delsynt) koster 468,- på Statoil og 10 liter Super Turbo D5 (delsynt) koster 310,- på Felleskjøpet.

Så kan man selvsagt diskutere....[/quote']

Takk for tipset. Får ta en tur innom før sesongen starter for fullt. Hvorfor selgere egentlig felleskjøpet polish? Skal bønda polere traktorene sine?

Når det gjelder olje, så hørte jeg at de tidligere brukte esso-oljer. Noen som vet om det stemmer, og når de gikk over til statoil ?

@SHR : Den hydrawaxen skal visst være heeeelt konge!

Posted
Hvorfor selgere egentlig felleskjøpet polish? Skal bønda polere traktorene sine?

Kanskje fordi det minst er en Mercedes på annenhver bondegård? Iallefall mitt inntrykk, og klabert vil de ha det beste da... :wink:

Posted

Forresten. Hvem selger Meguiars i Oslo? Har en sønn på vinterferie der og tenkte han kunne ta med seg en lakkrens opp til Bodø. Dårlig med forhandlere her så vidt jeg vet.

Posted
Forresten. Hvem selger Meguiars i Oslo? Har en sønn på vinterferie der og tenkte han kunne ta med seg en lakkrens opp til Bodø. Dårlig med forhandlere her så vidt jeg vet.

Bilxtra har meguiars. Det er en på Skårer, rett nord for Oslo, en på Ullevål stadion og en på Ryen i Oslo øst.

Guest Johan Stub
Posted
Felleskjøpet selger Sonax

Hva er Felleskjøpet?

Guest Tin Nguyen
Posted
Hva er Felleskjøpet?

Totens mest populære butikk :lol:

hilsen

X-totning

Guest Johan Stub
Posted

Åpnet siden og der kunne jeg bl.a. lese om:

• Runde 3 omdisponering matkveite 04/05

Rekordår for Felleskjøpet Rogaland Agder

Offisiell åpning av pelletsbasert varmesentral

Felleskjøpet lanserer ny kraftfôrblanding: Natura Drøv 40[/list:u]

Virker som om jeg har gått glipp av noe her! Ligger bilvaskemidler under Fôr, Tresker eller Reservedeler?

Posted

Siden Johan Stub tydeligvis synes det er litt vanskelig, og kanskje i overkant ruralt, å orinetere seg på FK´s nettsider så finnes noen bilprodukter på denne http://www.fk.no/search/?SearchText=sonax og denne http://www.fk.no/trade/productlist/131/10 linken som også legitimt og uten skam kan benyttes av bileiere i tettbygde strøk.

I Oslo-området ligger nærmeste butikk ligger på Kløfta i Nord, i Drammen i Vest og på Holstad ved Ski i sør. Husk; man trenger i traktor for å handle på FK...

• 3 weeks later...
Posted
Åpnet siden og der kunne jeg bl.a. lese om:

Runde 3 omdisponering matkveite 04/05

Rekordår for Felleskjøpet Rogaland Agder

Offisiell åpning av pelletsbasert varmesentral

Felleskjøpet lanserer ny kraftfôrblanding: Natura Drøv 40

Virker som om jeg har gått glipp av noe her! Ligger bilvaskemidler under Fôr, Tresker eller Reservedeler?

Helt glimrende Johan........ lenge siden det er kommet slike morsomme innlegg.... :mrgreen: :mrgreen: :P

Guest Johan Stub
Posted

Var litt redd jeg hadde såret noen... :wink:

Guest Steinar Lindberg
Posted

Det er et høl 3 mil nord for Oslo hvor jeg vokste opp.

Og hølet er det som er igjen etter at Alexander reiste seg opp og dro... He he.. :D

Guest Johan Stub
Posted

Det er et høl 3 mil nord for Oslo hvor jeg vokste opp.

Og hølet er det som er igjen etter at Alexander reiste seg opp og dro... He he.. :D

Det er jo egentlig et kompliment det Alexander!