Thomas Madsen Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Har fortsatt 5 pakker med Dempematter som skal til Stavanger De er ikke så kjempestore, men veier nok til att dette koster en formue å sende med posten... Rop hvis du skal den veien og har mulighet til å ta med noen pakker:-)
CHARLIE Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Har fortsatt 5 pakker med Dempematter som skal til Stavanger Du har vel egentlig 6 pakker som skal til Stavanger??
Johnny Posted January 31, 2010 Posted January 31, 2010 Kansje noen kan kombinere det med denne turen. http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=34248.0 Burde ivertfall klare lasset med den bilen :D
Thomas Madsen Posted January 31, 2010 Author Posted January 31, 2010 Har fortsatt 5 pakker med Dempematter som skal til Stavanger Du har vel egentlig 6 pakker som skal til Stavanger?? Joa, men den lille pakken til deg tror jeg går med posten snart
Thomas Madsen Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 Drar opp denne igjen ... Ingen som skal over til Stavanger fra Oslo området ??????????????????????????????
Jostein N Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 norgespakken har vel ingen begrensnig med tanke på vekt, er vel fastpris pr størrelse der....
Einar Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Det er en begrensning, men husker ikke hva den er på... http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Pakker/2005.cms#tab2 Vekt Det du får plass til - inntil 35 kg. Dette er Postens generelle vektgrense for pakker.
Aleks Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Venter med lengsel :) :) Det kan vel ikke koste all verden. Hva er målene / vekt på dempemattene ?
Thomas Madsen Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 Venter med lengsel :) :) Det kan vel ikke koste all verden. Hva er målene / vekt på dempemattene ? Det koster en formue Men skal se om jeg får veid dem.. Frakt fra usa = 100 dollar
FrodeS Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Venter med lengsel :) :) Det kan vel ikke koste all verden. Hva er målene / vekt på dempemattene ? Det koster en formue Men skal se om jeg får veid dem.. Frakt fra usa = 100 dollar egenemballert norgespakke 10-20 kg er rundt 250,-
Thomas Madsen Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 egenemballert norgespakke 10-20 kg er rundt 250,- Da vil jeg tro det koster kr 250,- i frakt.....
Aleks Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Ja ja , vi kan vente en stund til , hvis ingen skal vestover så kan du sende den
Aleks Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Skjønner ikke problemet her jeg. Dette er vel ikke ditt problem eller??? Fraktkostnader eller fraktmåte må da være de om har bestillt dette av deg sitt problem?? Får være opp til dem å avgjøre dette. Ikke din feil at de bor langt unna deg. Enten så får de som skal til Gol dette der, ellers koster det penger. Eller de får ordne noe selv. Skjønner ikke at du gidder mase med dette. Du har vel fått penga for varene?? Dette gjør Thomas for å være grei , og " spare " oss for utgifter. Selvfølgelig har han fått pengene. Men jeg skjønner ikke hva du har med dette å gjøre.
Jørn Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Skjønner ikke problemet her jeg. Dette er vel ikke ditt problem eller??? Fraktkostnader eller fraktmåte må da være de om har bestillt dette av deg sitt problem?? Får være opp til dem å avgjøre dette. Ikke din feil at de bor langt unna deg. Enten så får de som skal til Gol dette der, ellers koster det penger. Eller de får ordne noe selv. Skjønner ikke at du gidder mase med dette. Du har vel fått penga for varene?? Dette gjør Thommas for å være grei , og " spare " oss for utgifter. Selvfølgelig har han fått pengene. Men jeg skjønner ikke hva du har med dette å gjøre. Jeg har ikke noe med det, men virker som det er Thomas som må styre og ordne for å få dette videresendt til dere. Men samma for meg. Unnskyld at jeg blandet meg. Sletter innlegget over her.
Thomas Madsen Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 Tanken med å få dette "fraktet" over med noen i klubben var jo for å spare penger. De veier en del, men hvis noen VIL ha dem asap så kan jeg selvsagt sende med norgespakke. De blir jo en god del og hvis noen skal over så kan det jo være greit å sende dem med dem Dette er jo til å dempe biler med, og er det er vel ikke så mange som har planer om å ligge ute i en kald garage å gjøre dette nå, samtidig bør mattene være varme da de er litt enklere å håndtere når de er varme...
Aleks Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Alt i orden Jørn jeg skjønner åssen du tenkte du hadde et poeng der
Jørn Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Alt i orden Jørn jeg skjønner åssen du tenkte du hadde et poeng der Den er god.
Thomas Madsen Posted February 11, 2010 Author Posted February 11, 2010 Prøver igjen......... HAr fortsatt par pakker som trenger Frakt fra Oslo til Stavanger Anybody ?????????????????
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now