Jump to content

Montere chrome ringer i instrumentpanel w124

Recommended Posts

Guest Anders5316
Posted

Hallo

Har tatt ut instrument for å sette i chrome ringer, men lurer på; sitter "glasset" limt fast? For meg ser det ut som det må ut for å få montert disse.

Noen som har gjort dette før, som har lyst  til å fortelle kordan dei fekk dei inn?

Takk for svar.

Posted

Ska gjøre det samme selv om ikke lenge og jeg tror det skal gå fint uten å løsne glasset. De små ringene er jo greie og få inn, men det spørs hvordan det går med den store ringen. :?

Glasset er limt fast, ja.

Guest Anders5316
Posted

Du meiner å ta dei 2 små inn gjennom det store hullet og dra dei til hver sin side? Visst du forstår  :lol:

Posted

Du meiner å ta dei 2 små inn gjennom det store hullet og dra dei til hver sin side? Visst du forstår  :lol:

Jepp, det er det jeg mener. :)

Ble litt nysjerrig nå, så jeg gikk i skapet og hentet frem et instrumenthus, jeg har liggende og monterte ringene i det. Det var gjort på under 5min.

Gjorde først som jeg sa, og puttet de små ringene inn i det store "hullet" og plasserte dem der de skulle sitte. Var litt trangt, men gikk fint.

Så kom jeg til den store ringen, men siden mine ringer er av plast, så bøyde jeg den bare forsiktig, slik at den gikk fint igjennom hullet og på plass!

Men ser ikke for meg at disse tåler all verden, så vær forsiktig.

Lykke til! :)

Guest Anders5316
Posted

Da gjorde me det på foskjellige måte. Pressa ringene inn i kvar sitt hull, så da ligger de løst inni instrumentet. Så var det bare å klemme dei på plass, da drar du mot deg, visst du tenker deg at glasset er ut og ringene skal inni hullet.

Ganske fornøyd med oppgraderingen, er vel ein av de beste som er gjort til nå  8)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...