Jump to content

Recommended Posts

Posted

Denna på full spiker på Harman Kardon annlegget i bilen rundt Nurburgring får virkeli hårna ut på meg, pedalen i bunn og frisk sattsning :lol:

Sitter og mimrer fra fjorårets kjøring og gleder meg til årets kjøring som finner sted i August :D :D :D

[flash=200,200]

Posted

Musikksmaken min har vel endret seg lite de siste 20 årene.

Siste platen jeg kjøpte var på Gardermoen-flyplass onsdagskvelden denne uka i "CAPI" (electronics) butikken. Var KISS "GOLD" en eske med 2 stk CD & 1 stk DVD med enormt mye bra musikk for 199,-.

Har også sikret meg billetter til AC/DC på Valle Hovin 30 mai.

Men jeg hører også mye på Sarah Brightman, Enya, IL Divo, E-type...Hmmm liker vel det meste bare ikke JAZZ.

På ferieturer er favorittmusikken svensk danseband-musikk, har vel det meste av Vikingarna.

Dette er musikk som bidrar til god stemning i bilen.

Posted

Jeg har mye rart i hyllene her, men akkurat nå hører jeg på Turbo anno gode gamle dager. Før desperasjon, angst og ekte følelsesmessig rock ble erstattet av suksess og gryn.

Dette albumet synes jeg forøvrig er blandt de beste rockeskivene som noen gang er utgitt i Norge.

[flash=200,200]

Ellers har jeg hørt litt på John Olav Nilsen og gjengen i det siste, som jeg liker ganke godt, ellers er jo aldri Nina Simone langt unna på en lørdan ettermidag, ikke Lemmy heller for den sak skyld, etter en øl, og Oscar Peterson brilliante pianospill er alltid i bilen.

e

Posted

Når jeg sitter ved pc'en eller er hjemme går det stort sett i Digitally Imported med sin Disco House-kanal eller til tider Radioseven.se.. ;)

Kan også gjerne ta noe 70/80-tallsrock også, men bare fri og bevare meg for RnB, hip-hop, norsk pop og trege sippekjerringer a la Maria Mena, Marit Larsen og sånt.. ;)

Posted

Hører på det meste bortsett fra black metal, jazz, blues og opra.

Jokke og Valentinerne, er en gjenganger hos meg.

Hører på Yoga Fire da eller ???

eller Valtourets ?

nope! :wink:

• 1 year later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...