HolgersEN Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Halla godtfolk...!!! Er det noen fra Trondheim og omegn som skal til vestlandet i nermeste fremtid? Kunne den/de tenkt seg og kjørt en bil ned?
Thomas Madsen Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Halla godtfolk...!!! Er det noen fra Trondheim og omegn som skal til vestlandet i nermeste fremtid? Kunne den/de tenkt seg og kjørt en bil ned? Gjerne om Oslo
HolgersEN Posted January 29, 2010 Author Posted January 29, 2010 Halla godtfolk...!!! Er det noen fra Trondheim og omegn som skal til vestlandet i nermeste fremtid? Kunne den/de tenkt seg og kjørt en bil ned? Gjerne om Oslo Er en 2002 ML55AMG som skal fraktes nedover.! Så om den havner innom Oslo gjør ikke noe det...Bare den kommer hel ned til Stavanger
Jostein N Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 hadde du sagt fra litt tidligere kunne jeg tatt den hvertfall til oslo...
HolgersEN Posted January 29, 2010 Author Posted January 29, 2010 hadde du sagt fra litt tidligere kunne jeg tatt den hvertfall til oslo... Doooooooooooooooooooo
Thomas Madsen Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Halla godtfolk...!!! Er det noen fra Trondheim og omegn som skal til vestlandet i nermeste fremtid? Kunne den/de tenkt seg og kjørt en bil ned? Gjerne om Oslo Er en 2002 ML55AMG som skal fraktes nedover.! Så om den havner innom Oslo gjør ikke noe det...Bare den kommer hel ned til Stavanger Dette er jo en såpass morsom bil att man nesten er fristet til å ta en trondheimstur
HolgersEN Posted January 29, 2010 Author Posted January 29, 2010 Halla godtfolk...!!! Er det noen fra Trondheim og omegn som skal til vestlandet i nermeste fremtid? Kunne den/de tenkt seg og kjørt en bil ned? Gjerne om Oslo Er en 2002 ML55AMG som skal fraktes nedover.! Så om den havner innom Oslo gjør ikke noe det...Bare den kommer hel ned til Stavanger Dette er jo en såpass morsom bil att man nesten er fristet til å ta en trondheimstur Hadde jeg hatt tid så, hadde jeg reist og hentan sjøl da den er grom
Jøran89 Posted January 30, 2010 Posted January 30, 2010 At jeg ikke fikk vite dette litt tidligere. Drar med fly fra Trondheim i morgen tidlig, ned til Oslo. Hadde jo passet perfekt, men om den ikke har ungdomsforsikkring, så hadde vi vel vært like langt.
Fredrik B Posted January 30, 2010 Posted January 30, 2010 Jeg å vil kjøre ned, men pga huskjøp så har jeg heller liten tid fortiden
HolgersEN Posted February 4, 2010 Author Posted February 4, 2010 Når MÅ den ned da? Er jo nå en kan bruke redskapen, da det er snø her enda Hakke kjøpt den for sommerbruk lissom Såååååååååååå jeg vil ha den ned fort som f...! Skal ringe Autolink i dag og se om de kan ta den med ned for en grei pris
Robert Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Når MÅ den ned da? Er jo nå en kan bruke redskapen, da det er snø her enda Hakke kjøpt den for sommerbruk lissom Såååååååååååå jeg vil ha den ned fort som f...! Skal ringe Autolink i dag og se om de kan ta den med ned for en grei pris Jeg kan godt passe på den i Trondheim mens du venter på frakt!
HolgersEN Posted February 5, 2010 Author Posted February 5, 2010 Når MÅ den ned da? Er jo nå en kan bruke redskapen, da det er snø her enda Hakke kjøpt den for sommerbruk lissom Såååååååååååå jeg vil ha den ned fort som f...! Skal ringe Autolink i dag og se om de kan ta den med ned for en grei pris Jeg kan godt passe på den i Trondheim mens du venter på frakt! Tviler ikke på da Du bor i Trondheim?
Arne Henriksen Posted February 5, 2010 Posted February 5, 2010 Jeg kan godt passe på den i Trondheim mens du venter på frakt! Tviler ikke på da Du bor i Trondheim? Hvis du vil ha voksne folk vant med 4Matic til å passe på den kan sikkert jeg også ta på meg dette åket...
Robert Posted February 6, 2010 Posted February 6, 2010 Orkanger. Snau halvtime sør for Trondheim sentrum.
HolgersEN Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 Orkanger. Snau halvtime sør for Trondheim sentrum. Aaaaaa Håper og få sendt den nedover på Mandag
Robert Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 Aaaaaa Håper og få sendt den nedover på Mandag Er den på vei nedover nå? Så det blir en lykkelig start på dagen imorgen?
HolgersEN Posted February 8, 2010 Author Posted February 8, 2010 Aaaaaa Håper og få sendt den nedover på Mandag Er den på vei nedover nå? Så det blir en lykkelig start på dagen imorgen? Den kom i kveld :D
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now