Jump to content

Innsteglister med lys og logo

Recommended Posts

Guest ODDATLE
Posted

Hvor koblet du disse lysene til.

Er det plug & play?

Posted
Hvor koblet du disse lysene til.

Er det plug & play?

Her er bruksanvisningen, selv om det ikke var meg som monterte listene;

Først finner man et + tilkoblings punkt fra batteriet også gjennom en sikring kobles den til spenningskonverterens (den spennings konverteren leverer 400volts AC til bakgrunns belysning) pluss, slik at den er konstant tilkoblet til + spenning. siden MB har negativ aktiverte bryttere er enklest å bruke dørbrytterne til å aktivere spennings konvertere for belysningen.Så man finner ledningen som kommer fra dør brytterne og til den kobles minusen som skal gå til spenningskonverteren. I praksis blir at dørbrytteren er egentlig "on/off" brytteren til lyskonverteren... ;-)

Guest ODDATLE
Posted

Takk for den, det blir litt ledningstrekking da,altså

Guest AMG_BRABUS_CARLSSON
Posted

hvor kjøpte du dette fra, må ha jeg også. er det til alle 4dørene eller kun førerdøra

Posted
hvor kjøpte du dette fra' date=' må ha jeg også. er det til alle 4dørene eller kun førerdøra[/quote']

www.luxusline.no og www.mercedesshopen.com

Husk at det går an å prute ved å vise til at andre gir deg bedre priser og regn med minst 4 ukers leveringstid uansett hva selgeren måtte lover! (Plasmatavlen går nå inn i den 5te uke. Jaja...får trøste meg med at alt vil være på plass når mørketiden setter inn)

På sedan er det bare mulig med lys foran.