Guest gjest Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 noen som vet hvordan man ettermonterer c.c i en w124 ? og pris .
Alexander Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Har du ASR er det mest sannsynlig bare snakk om å montere spaken. Jeg har uansett ikke svaret, men det er ekstremt vanskelig å svare uten at du har sagt noenting om motor og årsmodell.
Guest gjest Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 220 95 mod....mener det står asd . ikke asr ...
Guest gjesten Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Styreboksen,ledningsnett,gasspjeldaktuator på motoren,cruise spaken og hastighets sensor bak på speedometer må monteres.
Guest stein h. Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 du får kjøpt et brukt "sett" på høggern for ca 1600- 2000,- du bruker vel ca 2-4 timer på og montere, det som tar tid er å få selve regulatormotoren på plass og trekke på plass ledningene.
FrodeS Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Jeg holder på med dette på min 300 TDT Det ble solgt et kit her for 1500 for litt sida. 1500-2000 er normal pris. Det er stort sett likt på alle, men noen forskjeller i ledningsnett og stag kan det være. Ledningsnettet er litt annerledes avhengig av om aktuatoren skal på høyre eller venstre side. Ellers er det meste likt. Foreløpig har jeg byttet deksel rundt rattstammen, montert spaken, satt inn hallgiver bakpå speedometeret, koblet strøm til denne på sikring 5 i sikringsboksen, koblet jord, koblet tilbremselysbryteren, satt på plass styringsboksen under rattstammen og trukket ledningen til aktuatoren fram i motorrommet. Det høres kanskje voldsomt ut, men det er relativt plug&play. Det jeg gruer meg til er å plassere aktuatoren, for på 300 Turbodiesel er det fryktelig trangt.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now