Guest Brandtenborg Posted August 27, 2005 Posted August 27, 2005 Siden jeg har spurt og knotet en del i det siste, tenkte jeg å lage en tråd om min bil. Det er en MB 190E 2,0 liter, årgang 1985. Det ikke stort å si om denne bilen egentlig, men tenkte å poste her når jeg gjør noe med den. Her er noen bilder: Planen videre er å få flekket litt på den så den ser litt penere ut enn det den er nå. Bilen er ikke noe glansbildet, men det er ikke målet mitt heller... Men det er i allefall MB-kvalitet! Quote
Guest Brandtenborg Posted August 27, 2005 Posted August 27, 2005 Var forresten på Biltema og kjøpte hvite blinklys til bilen i dag! På dynga skulle de ha 160 kr + mva pr stk, men på Biltema skulle de ha 318 kr for begge to! Hurra, tenkte jeg og dro kortet og reiste hjem med nye blinklys! Og her er resultatet: Quote
Guest mb190freak Posted August 27, 2005 Posted August 27, 2005 nice.du får si fra vist du trenger deler eller noe har jeg Quote
Guest Brandtenborg Posted August 27, 2005 Posted August 27, 2005 nice.du får si fra vist du trenger deler eller noe har jeg Det høres bra ut! Skal ikke se bort i fra at du hører fra meg da! Hehe! Quote
Recommended Posts