Tore Robert Klerud Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Dersom du virkelig er ute etter et svar så kan jeg svare, men hvis du bare er ute etter å krangle og hevde at noe du ikke har prøvd selv er helt ubrukelig (jfr. det du skrev i "Mac?"-tråden) så vet jeg ikke om jeg gidder... MVH Tore
Jostein N Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Skal du gå for slik type mobil, gå heller for HTC HD2, mye grommere enn Iphone..
E220 Posted January 28, 2010 Author Posted January 28, 2010 Ser ikke helt hvorfor jeg skal betale 7000 eller mere for noe jeg mener ikke holder mål i forhold til prisen. kjøpe den å prøve den i 14 dager for så å måtte selge den med tap? Nei Nei Nei. Har som før nevnt hatt flere iphone i hånda å ikke kan jeg si jeg er imponert, å spesielt ikke når en vet hva det koster å kjøpe disse, så har jo sagt at jeg personlig har gått for en samsung omnia HD som er en mye bedre proff telefon. Iphone er for jenter å folk som tror de er noe når de kan vise frem en sådan. Men ellers så er det vel koseligt med en sådan lite krangle tråd eller?
Alexander Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Synes du skal kjøpe akkurat den telefonen du har lyst på selv jeg. Selv har jeg langt hår, så det passer meg bra med en telefon for jenter
Geggi Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Synes du skal kjøpe akkurat den telefonen du har lyst på selv jeg. Selv har jeg langt hår, så det passer meg bra med en telefon for jenter Langt hår igjen nå?
FrodeS Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Ser ikke helt hvorfor jeg skal betale 7000 eller mere for noe jeg mener ikke holder mål i forhold til prisen. kjøpe den å prøve den i 14 dager for så å måtte selge den med tap? Nei Nei Nei. Har som før nevnt hatt flere iphone i hånda å ikke kan jeg si jeg er imponert, å spesielt ikke når en vet hva det koster å kjøpe disse, så har jo sagt at jeg personlig har gått for en samsung omnia HD som er en mye bedre proff telefon. Iphone er for jenter å folk som tror de er noe når de kan vise frem en sådan. Men ellers så er det vel koseligt med en sådan lite krangle tråd eller? Hva er det egentlig du prøver å oppnå? Kjeder du deg i dag? Jeg har en iphone 3gs som jeg har hatt noen måneder. Den har sine særegenheter og noen småting jeg ikke liker, men stort sett er jeg veldig fornøyd med den. At du mener den bare er for jenter som vil vise seg fram tar jeg lang rennafart og driter i kjenner jeg. Den kostet meg drøyt 2000,- etter litt dealing. Det jeg syns trekker ned er at man ikke kan stille noe særlig profiler, at den ikke kan synce via blåtann og at kameraet er ganske dårlig. Det som virkelig trekker opp, er alt det rare man kan laste ned. Jeg har den under puta om natta, og kan se om morgenen hvor godt jeg har sovet via "Sleep cycle", jeg kan oppdatere kontaktene mine med 1881-programmet, fjernstyre VLC på serveren min via et program for det, se ALT jeg har av bilder på servern eller høre på ALT jeg har av musikk på serveren hvor som helst bare jeg har en eller annen form for nettilgang, sjekke om ting er i water med icarpenter, streame tv, lese news (usenet) osv osv osv.
E220 Posted January 28, 2010 Author Posted January 28, 2010 Jepp har kjedet meg passe mye på jobben idag hehe men om du har fått en 3gs til 2000 har du enten goe venner i en telebutik/teleselskap eller du betaler på et sinsykt dyrt abb. men sjøl klare jeg faktisk fint å finne ut om jeg har sova godt uten å spørre en mobil.
RoarB Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 har ÅRETS mobil selv og er KJEMPEFORNØYD... og årets walkman "mobil" Sony Ericsson W995
Jøran89 Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Tror en iphone hadde fått kort levetid hos meg. Har en splitterny SE W595 og den funker helt supert! Den passer fint i telefonlomma på arbeidsbuksa mi og de gangene jeg glemmer å legge den der, så havner den som regel i ei av lommene som er full av sagflis og spiker! Tror derfor en Iphone ville "lagt på røret" ganske så fort i mitt eie. Jeg lover at jeg tar bedre vare på bilene mine! :prayer:
Guest 1042 Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Tja. Jatakk begge deler. Tror jeg iallefall hadde blitt mer fornøyd med en iphone enn den søplete nokia 5800 jeg har nå.
Alexander Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Langt hår igjen nå? Jepp, jeg liker å variere
TEH Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Jeg betalte 895,- for min 3GS og betaler 699,- i mnd. Da har jeg 3000 gratis ringeminutter, 250 gratis SMS og 1000 mb i mnd. Og med kjæreste 7 mil unna så fant jeg ut at det faktisk lønte seg for meg De siste regningene mine har ligget på noe over 1000,- i mndn. BTW Dette innlegget er skrevet via iPhone @ FrodeS Hva heter dette soveprogrammet? Hørtes artig ut
Alexander Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Soveprogrammet heter Sleep cycle, og fungerer overraskende bra. http://itunes.apple.com/no/app/sleep-cycle-alarm-clock/id320606217?mt=8
Guest 1042 Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Det jeg syns trekker ned er at man ikke kan stille noe særlig profiler, at den ikke kan synce via blåtann og at kameraet er ganske dårlig. Det som virkelig trekker opp, er alt det rare man kan laste ned. Jeg har den under puta om natta, og kan se om morgenen hvor godt jeg har sovet via "Sleep cycle", jeg kan oppdatere kontaktene mine med 1881-programmet, fjernstyre VLC på serveren min via et program for det, se ALT jeg har av bilder på servern eller høre på ALT jeg har av musikk på serveren hvor som helst bare jeg har en eller annen form for nettilgang, sjekke om ting er i water med icarpenter, streame tv, lese news (usenet) osv osv osv. Og alt dette kan vel også gjøres med en annen smart-telefon? Mesteparten av dette kan jeg jo med den søplete 5800'en jeg har. Vateret ville jeg nok ikke stolt på, kan ikke sammenlignes med hultafors sitt libella-system.
Alexander Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 iPhone har helt sykt mye programmer man kan laste ned. Noe er skikkelig drit, noe er midt på treet, og annet er skikkelig bra. Nokia har jo fått Ovi store. Tittet inn på den forrige helg og så det var mye morro der også
Guest 1042 Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 iPhone har helt sykt mye programmer man kan laste ned. Noe er skikkelig drit, noe er midt på treet, og annet er skikkelig bra. Nokia har jo fått Ovi store. Tittet inn på den forrige helg og så det var mye morro der også det skal Eple ha. Iphone har gjort at utviklingen av andres telefonmodeller har kommet ut på nye spor. Android-brukerene har også en god del tilleggsprogrammer (Mye gratis) til alle mobiler som bruker Android. Kunne tenke meg å slå kloa i en Hero eller lignende en periode.
Alexander Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Er mye kult i Android shoppen også. HTC telefonene med Android er knall, men det var noen merkelige bugs i Magicen jeg testet (i 4 uker). Regner med at de er borte i Hero
viper Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Iphone her. 1.gen faktisk. Fungerer like godt enda, bortsett fra litt knekk i glasset etter en tur i asfalten. Like Iphone pga av designen, og brukergrensesnittet.
Jostein N Posted January 28, 2010 Posted January 28, 2010 Kjøpte meg Nokia N97 Mini i dag, var egentlig skeptisk.. Men steike for en mobil, er skikkelig kjapp når man bruker touch skjermen, noe f.eks ikke samsung/sony ericsson osv er.. Maaange forskjellige gratis program tilgjengelige.. Artige bilspill som man styrer og gasser og slik ved å vri/snu på telefonen..
Alexander Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Jeg har sett mye film på telefonen jeg, og jeg skjønner ikke hvorfor noen skal slå deg i hodet for det. Utrolig greit når man er ute og flyr, tar toget, er i kirken....
Geggi Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Iphone her. 1.gen faktisk. Fungerer like godt enda, bortsett fra litt knekk i glasset etter en tur i asfalten. http://www.aftenbladet.no/data/1152136/Moet_dr_iPhone.html Hehe, ser absolutt nytten av den i kirka, Alex.
Lars U. Posted January 29, 2010 Posted January 29, 2010 Jeg har sett mye film på telefonen jeg, og jeg skjønner ikke hvorfor noen skal slå deg i hodet for det. Utrolig greit når man er ute og flyr, tar toget, er i kirken.... enig
TEH Posted September 5, 2011 Posted September 5, 2011 Til dere Android fantaster Frua har en HTC Sense HD. Har problemer med at av og til så havner nye sms'r laaangt ned på lista over meldinger. Veldig sjelden, men i dag skjedde det igjen og det holdt på å gå rett rett vest... Fryktelig irriterende. Er det noen innstillinger som styrer dette, eller er det en software feil? Og finnes det noen apper som gjør at det kommer opp en skikkelig varsling på nye sms i vinduet som på iPhone og ikke bare den bitte lille konvolutten øverst?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now