Jump to content

Recommended Posts

Posted

... er dette?

Den lille stammer fra min TDT, den midterste er egentlig kjøpt til samme bil, men det er ganske åpenbart at den ikke passer.

Noen som vet hvilke modeller den passer?

plugg.jpg

Posted

Spørs om du ikke har fått til 24V, de skal visst være ganske lange og jævlige.

Skjønner. Det står bare W124, W202, C220, C250. Spørs om ikke det er litt flere typer plugger enn selger var klar over. Hvis de skal returneres, så må jeg betale frakten, og han krever sporing og greier. Like greit å droppe det, utlandsfrakt fra norge med sporing er jo ikke gratis.

Posted

Det der er ihvertfall ikke til noen av de gamle forkammermotorene OM601-603, partiet innenfor gjengene er alt for langt.

Ifølge Norsk Bildelkatalog ser glødeplugger til CDI slik ut, kanskje det er sånne?

22836.JPG

Posted

Det der er ihvertfall ikke til noen av de gamle forkammermotorene (OM601-606 med enkelte unntak), partiet innenfor gjengene er alt for langt.

Ifølge Norsk Bildelkatalog ser glødeplugger til CDI slik ut, kanskje det er sånne?

Ikke umulig, men det ser ut som festet på toppen kanskje er litt ulikt.

Posted

Tenker vi har den der ja. Jeg som bommet og tenkte feil. Den er nok til forkammermotorer med 16v/20v/24v, altså OM604/605/606.

Nytt bilde av en plugg derfra:

GGP59.JPG

Posted

Tenker vi har den der ja. Jeg som bommet og tenkte feil. Den er nok til forkammermotorer med 16v/20v/24v, altså OM604/605/606.

Nytt bilde av en plugg derfra:

Det likner styggfælt, ja.

Da beholder jeg dem bare, og selger dem hvis noen vil ha, i stedet for å betale en formue for å sende dem tilbake til england og få igjen omtrent det samme som frakten koster.

Posted

Mener det ble skifte da ja, i forbindelse med ettergløding og endrede forkammer

Men er det noe vesentlig? Jeg ser på to bilder, men finner ingen forskjell. De nyere er dyrere. Da jeg byttet toppen min, så havnet det en gammel topp på, og glødepluggene som fulgte med ble satt inn. En av disse røyk i fjor vinter, og da byttet jeg den ut med en av de jeg hadde liggende uten å se/merke noen forskjell.

På min har jeg altså en gammel topp, men også ettergløding, så hva er rett type glødeplugg?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...