Guest tdha Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Satt i bakseter til en 3 års gammel 320d på vei til flyplass i dag og må si at jeg ble overrasket over at skinnstene er harde, sammenlignet med mine, og det knirker hele tiden. Virket som knirker lyden kom fra hele skinnseterraden og i dørene hver gang bilen fikk endret hastigheten. Er dette en engangs tilfelle eller representerer dette kvaliteten på noen års gammel 3-serien? Quote
Guest GammelGul Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 BMW er en drittbil, det burde du da ha fått med deg. Quote
Guest Geggi Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 BMW er en drittbil' date=' det burde du da ha fått med deg. [/quote']Jeg vet ikke om Olav mente det han skrev, men jeg er definitivt av den mening at BMW er LANGT fra det som MB representerer av kvalitet. Jeg hadde en 3 år gammel 7-serie med 60.000 km på telleverket, og det skal aldri mer gjenta seg. BMW = Bayersche Makk Werk Quote
Guest GammelGul Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 .........Jeg vet ikke om Olav mente det han skrev........ Min hjertens mening. Holdt på å kjøpe en 325 i min grønne ungdom, men etter å ha prøvd Mercedes var jeg aldri i tvil. Liker ikke audi eller for den saks skyld. Quote
Guest Thomas190 Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Bmw er morro biler..... så lenge det varer.... Men kan ikke si at e46 har noe dårligere kvalitetsfølelse enn c-class 202 Quote
Guest Geggi Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 KvalitetsFØLELSE er en ting, en annen er faktisk kvalitet. Quote
Guest Thomas190 Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Kvaliteten på S-klasse kontra 7-serie går jo selvsagt favør MB. Men når vi skal sammenligne 3serie og c-klasse så vil jeg tro det er temmelig tett Quote
Guest Tin Nguyen Posted August 27, 2005 Posted August 27, 2005 Jeg også holdt på å gjøre det store for noen år siden. Nyutdannet og ny jobb og dum som jeg var var jeg på nippet til å kjøpe en 14 år gammel 528i. med 218000 km på telleren... Hadde penga i lomma og var på veg til selgeren, men fikk kalde føtter og trakk meg i siste liten (det ble en gammel og trofast Jetta isteden. Tror den ble en del billiggere enn BMW-en i drift ja ) Quote
Guest E320 CDI Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 Bmw er morro biler..... så lenge det varer.... Men kan ikke si at e46 har noe dårligere kvalitetsfølelse enn c-class 202 Vet ikke helt om jeg kan si meg enig der. Har hatt begge deler MB'en var en 94mod, E46'n var en 2000mod. Og makan til dritt er det lenge siden jeg har kjørt. Syns ikke BMW'en var på høyde med den gamle C-Klassen i det hele tatt. Er for ille syns jeg at en MB som er 6år gamlere enn en BMW skal være bedre å kjøre... Skjønner godt at bilene som kommer fra Bayern ikke holder seg så godt i pris som de ifra Stuttgart. Quote
Guest kodvaag Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 Min onkel kjøpte ny 320d i 2000. Han har hatt om lag 6 motorstopp. Nå har han en ny 320d i bestilling. Årsak? Han tør ikke ha den gamle når garantien går ut... DET er god grunn til å kjøpe enda en ny BMW det. Før hadde han et par Peugeot diesel-biler, og han syntes de var mye mye mye bedre. Alikevel kjøper han BMW igjen Nordlendinger er noe for seg selv! Quote
Recommended Posts