Jump to content

Recommended Posts

Posted

I helga tror jeg den elektriske setejusteringen på passasjersiden tok kvelden, får ikke justert verken forover eller bakover, ei heller opp ned, eller sitteputa opp/ned.. Noen som har vært borti lignende?? Kan det være motoren/motorene som har tatt kvelden??

Kommer et lite klikk i det jeg trykker på noen av bryterene...

er på en 97mod s210

Posted

I helga tror jeg den elektriske setejusteringen på passasjersiden tok kvelden, får ikke justert verken forover eller bakover, ei heller opp ned, eller sitteputa opp/ned.. Noen som har vært borti lignende?? Kan det være motoren/motorene som har tatt kvelden??

Kommer et lite klikk i det jeg trykker på noen av bryterene...

er på en 97mod s210

Er det klikket av microbryteren du hører ???

KAn jo være brudd i kabel:-)

Posted

microbryter?? fortell??

Det sitter jo brytere inne i styrepanelet, de gir jo en "klikkelyd"hvis jeg ikke husker helt feil

Skal ut og kjøre bil nå, skal høre godt etter ejg, men menerda det er en microbryter lyd jeg hører, men skal dobbelsjekke

• 2 weeks later...
Posted

Tar opp denne igjen..

Har vært av med kontakten bak dørtrekket, men ingenting skjer..

Har vært under setet og rengjort kontakter osv men ingenting..

Det som ikke funker er sete frem og tilbake, og høydejustering i bakkant av setet...

Ingen som har noe tips?

• 3 months later...
Posted

Bump.. Er det noen som har noe forslag her?? Som før, når jeg trykker på bryteren, klikker det i noe under setet.. Og det som er litt rart, det er setejust forover/bakover og opp/ned i bakkant som har slutta å funke.. Litt rart om det er motor, da de sikkert ikke går på samme motor....

Trenger hjelp.. :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...