Guest LadyBenz_ Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Synes noen veldig hyggelige folk fra Oslo snakket om å ta en tur til Skien jeg..? Hadde vært morro om dere tok en tur altså...! Quote
Guest Johan Stub Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Hvor er Skien? I nærheten av Ski? Der har jeg vært en gang. Quote
Guest LadyBenz_ Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Hvor er Skien? I nærheten av Ski? Der har jeg vært en gang. Ha ha Men må få kommet dere til Skien altså..,nå har jo jeg vært hos dere ett par ganger å..,he he.. Quote
Guest Ronnie Westpold Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Hvor er Skien? I nærheten av Ski? Der har jeg vært en gang. Ha ha Men må få kommet dere til Skien altså..' date='nå har jo jeg vært hos dere ett par ganger å..,he he.. [/quote'] Kunne vi ikke tatt en tur til Skien den helga vi skulle vært på Rjukan. Fra fredag til lørdag feks. Mange fine pubber i Skien Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Kunne vi ikke tatt en tur til Skien den helga vi skulle vært på Rjukan. Fra fredag til lørdag feks. Mange fine pubber i Skien Ladyen ordner overnatting til alle landstrykerne da eller? Quote
Guest LadyBenz_ Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Skulle vel alltids fått fixa noe.. Quote
Guest Geggi Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 I utgangspunktet bare på dagstur på søndagen, men hvis det er "MB-treff" hadde det jo vært kjekt med en overnatting... (les: fest på lørdagen) Quote
Guest Arne Snapa Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Hadde vært moro med en tur da jeg ikke har fått kjørt så mye i sommer. Så skulle jeg ha snakket med en person som bor der og tenkte å ta det på samme turen. En fest hadde også vært moro. Quote
Guest Roger Tvedten Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Nå skal Sørlandets sølvgrå burner til Skien!! Fredag 3. - Søndag 5. september er jeg i Skien og gjør byen utrygg!!! Så jeg treffer dere gjerne en liten tur, Arne og Lady`n! Quote
Guest LadyBenz_ Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Okei... Monterer du selv? Komplett SQ - med front høyttalere' date=' subwoofere, ny stor kasse? Hvor mange subwoofere? Men nå skled vi godt ut av den opprinnelige tråden her.... Arne og Lady`n: Er dere klare? [/quote']Jeg er her ihvertfall så me kan jo møtes da... ? Quote
Guest Roger Tvedten Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Det høres jo bra ut det!!! Jeg har faktisk aldri vært i Skien før, men tanta mi bor der... Så vi skal bort for helgen... Hva er "vanlig" treffsted i den eminente by? Quote
Guest LadyBenz_ Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Det høres jo bra ut det!!! Jeg har faktisk aldri vært i Skien før' date=' men tanta mi bor der... Så vi skal bort for helgen... Hva er "vanlig" treffsted i den eminente by? [/quote']Det er bare å velge og vrake...,maaange bra treff steder i Skien.. Vi kan jo egentlig bare avtale tid og sted og så kan de som vil henge seg på.. Quote
Guest Roger Tvedten Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Jeg vet at mi tante bor på Gamlegrensa, dvs området rundt Mæla... Mens han som hun er sammen med bor på Heistad... Vet enda ikke hvor vi skal overnatte... Men lørdag formiddag burde vel være grei? Quote
Guest LadyBenz_ Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Uff da..,jobber til halv syv på lørdagen jeg da Hva med søndagen da..? Quote
Guest Roger Tvedten Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Hva med Arne...? Synd han ikke har svart enda... Men han svarer vel i morgen.... Vet ikke når vi reiser søndag, men sannsynligvis søndag ettermiddag/kveld... Skal forøvrig sove over på Heistad.... Ca 15-30 min å kjøre det inn til Skien.... Hva slags bil er det forresten du kjører, farge osv...? Hørte litt diskusjon her forleden, men den er gått i glemmeboken... Quote
Guest LadyBenz_ Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Hvis du går inn "PÅ SIDEN" og under "ENDELIG...,bilder av min bil" såser du bilder av go bilen min der... Quote
Guest Arne Snapa Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 Prøver å få med noen fler fra oslo på turen nedover. Håper det er noen som har lyst på en biltur. Vet ikke om det blir lørdag eller søndag ennå. Hvis det blir en fest må det jo bli lørdag. Quote
Alexander Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Jeg skal til Hadeland glassverk sammen med andre fra lokallag Oslo på søndag, så jeg gir blanke i Skien til helgen. Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Jeg skal hverken til Hadeland eller Skien til helga, så jeg ønsker alle en riktig god tur, hvor enn i verden dere måtte finne på å dra... Quote
Guest MBSL Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Det er BMW klubben som samles rundt en kebab kiosk i Oslo... Quote
Frode Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Det er BMW klubben som samles rundt en kebab kiosk i Oslo... Ha, Ha ,ha...tror jeg hølder på å dø..!!! Helt glimrende Kenneth, du vet å få satt ord på ting, oppfriskende på en ellers så kjedelig arbeidsdag.... Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Det er vel tilbud på Cheeseburgere nå også... Quote
Guest tdha Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Er dette en mann eller en kvinne? Ser ut som det er sammenklemmet baller? Quote
Recommended Posts