Guest Brandtenborg Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Vinduspusseren på bilen min (w201/190e) sluttet plutselig å virke i dag. Men etter litt pussling i veikanten i pøsende regnvær, fant jeg ut at den bare gikk tregt. Reiste innom Follo Autoco i Ski hvor jeg kjenner en mekanikker som lånte meg en pensel og litt fett så jeg fikk smurt opp mekanismen litt. Da fungerte pusseren igjen men den skulle ikke ha mye motstand før den stoppet igjen. Men jeg kom meg fra Ski og inn til bomstasjonen på Abilsø før den stoppet igjen... Da var det ikke tegn til liv lenger... Men da var jeg nesten framme, så jeg kjørte høyst forsiktig til jeg kom dit jeg skulle. Pusser motoren er helt ny, og alle sikringer er hele.... Noen som har noen tips til hva som er feil, eller hva jeg kan gjøre? På forhånd takk! Quote
Guest cubanitt Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Jeg hadde det samme problemet på min w202, fikk gått over alle loddinger på viskermotor da ble den som ny igjen. Min bror har kjøp bilen og viskeren har fungert i over 2 år. Quote
Guest Brandtenborg Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Er det vanskelig å pelle ut dette? Syns ikke det så så lett ut... Men har ikke fått kikket så nøye på dette enda.... Quote
Guest cubanitt Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Jeg fikk litt hjelp av en oppe på verkstedet, men det var ikke så vrient.Vet ikke hvordan det sitter til på din bil ,var ikke det en 201 bil? Quote
Guest Brandtenborg Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Takker for hjelp så langt! Har pelt ut hele shiten og komemt fram til at det var pussermotoren som er gåen... Er det noen som har dette liggende? Eller kanskje noen som vet hvor jeg kan få tak i dette billig? Pendler til daglig mellom Oslo og Mysen, så om det er noen i disse omerådene som har hadde det vært interesant! Quote
Guest GammelGul Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Prøv her: http://www.baastad-bil.no/Eventuelt Star her nede i Plankebyen. Quote
Guest Brandtenborg Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Prøv her: http://www.baastad-bil.no/Eventuelt Star her nede i Plankebyen. Jeg var i Båstad, men syns han var litt dyr... Skulle ha 1500 + mva for en brukt en.... Men på dynga i Sarpsborg skulle de ha 500 kr for HELE greia! Lurer på om det ikke blir tur dit til mandag! Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Har du hvert hos Adamstuen Bildeler her i oslo da. Quote
Guest Brandtenborg Posted August 27, 2005 Posted August 27, 2005 Har du hvert hos Adamstuen Bildeler her i oslo da. Nei, det har jeg ikke! Takk for tipset! Quote
Guest Brandtenborg Posted August 27, 2005 Posted August 27, 2005 Nå har jeg fått tak i ny pussermotor og alt fungerer såre vel! Takk for alle tips! Quote
Recommended Posts