Jump to content

Planlagt i fylla og produsert i bakrus!

Recommended Posts

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Har hatt masse vann inn i sitronene i forbindelse med regnvær de siste dagene.

Tenkte det var drenering fra takluke. Og jaggu hadde jeg rett.

Se på bildene på hva slags patent det er på festet av dreneringsslange og hvordan selve luka er festet.

drenering%20bx.JPG

drenering%20bx%202.JPG

taklukemontering%20bx.JPG

Beklager litt store bilder. Glemte å endre str før jeg la dem over på ftp.

Guest ODDATLE
Posted

Gleder meg til jeg får studert de bildene dine nærmere, Eivind.

Ikke nå, men om 2-3 uker, da får jeg ny maskin med 20" skjerm. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Guest Johan Stub
Posted

20" holder ikke. Jeg forsøker på min 24" og må scrolle frem og tilbake...

:D

Guest AMG_BRABUS_CARLSSON
Posted

hva slags kamera er det du bruker a, det var stor oppløsning på bildene

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Kameraet heter SonyEricsson K750i.

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Du må sette opp oppløsningen til 1280*1024 eller enda ett hakk høyere! Funker ikke med 800*600 på en 24" selv om man er aldri så svaksynt! ;)

Guest Johan Stub
Posted

Du vil ikke få dem inn på 1600*1200 engang. Husk at en del av browservinduet er satt av til menyen og bildene dine er 1632 piksler brede...

:wink:

Men jeg fattet poenget likevel jeg. Kan jo scrolle vettu. :D

Guest Eivind Soltvedt
Posted

sikker på at frode sikkert kommer til å endre str på dem for å spare diskplass! ;)

• 1 month later...
Posted

Lekke som f.. på høyre side i bilen min nå... har du gjort dette selv, eller fått hjelp..... jeg trenger ihvertfall hjelp på min... slangene er ikke tette, men lekker alikevel. Tenkte jeg skulle prøve å bytte pakning rundt ramma, før jeg setter bort jobben.... Har du fått fikset lekkasjen?

Guest ODDATLE
Posted

Det går akkurat, 20 wide vettu :mrgreen: æbadæba

Posted
Lekke som f.. på høyre side i bilen min nå... har du gjort dette selv, eller fått hjelp..... jeg trenger ihvertfall hjelp på min... slangene er ikke tette, men lekker alikevel. Tenkte jeg skulle prøve å bytte pakning rundt ramma, før jeg setter bort jobben.... Har du fått fikset lekkasjen?

Lekker det i taket, eller er det bløtt på gulvet...?

Posted

Lekker i taket... på høyre side. rett ved der solskyggen ligger ann mot taket når den ikke er i bruk.. vanskelig å forklare, men det er en svart hardplast felt rett over sitteputa på a stolpen. når det drypper en dråpe ller 2 treffer den ca omtrent sitteputa v/ første søm/sprekk som går over setet helt på høyre side. tar man da fingeren opp i taket er det en avsluttning / kant mot trekket øverst på a stolpen. der henger det da en dråpe, men om det kommer inn der vet jeg ikke.... paknigner rundt dør er ok, og vannet renner sikkert ikke oppover.. :)

Guest Eivind Soltvedt
Posted
Ser jo nå at denne tråden er startet med en jævla citroeng som har problemer.... Hva gjør en slik tråd på dette forumet... regner jo med at treff på emnet gjelder mercedes.. :shock:

Off topic?

Utløp for irritasjon!

Guest Johan Stub
Posted

På siden...

kan man diskutere hva som helst; Damer, religion, politikk, været, geografi, familie, venner, jobben og taxiturer. Ja, til og med fotball kan diskuteres her.

Da er det vel plass til en liten sitron også?

Posted

Selvsagt.. men når vannet renner inn i bilen og man prøver å finne ut av det, bruekr søkefunksjon så er litt irriterende å bruke tid på noe som ikke gjelder mercedes.... Selvsagt burde jeg SETT at dette ikke gjaldt MB :oops: Men dog like irriterende når man sitter hjemme med MODEM for å finne ut av lekkasje... i morgen får jeg ADSL, så da går det forhåpentligvis raskere å laste den tunge siden.. :)

Guest Johan Stub
Posted

Eivind er raus med andres båndbredde - det skal han ha!

Posted

Får sannsynligvis fikset lekkasjen på torsdag... Da skal også alle stag og foringer i bakstilling skiftes.. :D Bortsett fra K-Mac Camber og Toe foringene som de flytter over...

Da skal det ikke være så mye igjen å bytte på en stund håper jeg... :roll:

Posted
Eivind er raus med andres båndbredde - det skal han ha!

Hmm... Så ikke detta, jeg ...

Ikke rart servern min jobber ræva av seg når eivind legger ut sånne bilder.

Sånn, endret til litt mer forumvennlig størrelse.

Guest Johan Stub
Posted
Sånn' date=' endret til litt mer forumvennlig størrelse.[/quote']

Se det - nå kom den opp med en gang jeg trykket på den - som bruden så treffende hadde uttrykt det... :wink:

Posted
Sånn' date=' endret til litt mer forumvennlig størrelse.[/quote']

Se det - nå kom den opp med en gang jeg trykket på den - som bruden så treffende hadde uttrykt det... :wink:

Hjalp sikkert at jeg fikk begrenset den som laster videoer litt også.. Kanskje det hjelper når jeg får ny linje også. det er jo bare å glede seg, for den kommer i løpet av juni/juli.. Eller.. det greide det ikke, men den kommer i hvertfall i september !! :wink: