Jump to content

Baklykt GLASS... 300TDT 1991

Recommended Posts

Guest vihovde
Posted

Finnes det å få fatt i selve glasset i Stavanger/Sandnes ? Ser at man kan få tak i hele lykter, men det må da gå ann å få tak i selve glasset en plass ? Ingen som har noen bra liggende ? :wink:

Guest GammelGul
Posted

Det er ikke løst glass, alt er limt. Sjekk en hugger i området.

Guest vihovde
Posted
Det er ikke løst glass' date=' alt er limt. Sjekk en hugger i området.[/quote']

Idiotisk :twisted: Man får jo det til sedan :roll:

Guest GammelGul
Posted

Javel, var det kun glass? Eller var det også med baksiden, slik at du kun klipser inn pæreholderen?

Hvis ikke, hvordan festes glasset? Alle jeg har sett er limt sammen.

Posted

tror faktisk dere snakker om samme tingen...glasset = med svart plast på baksiden, limt fast i frontgasset, og med klips som pærene settes inn i og med fester til bilen som en skrur muttrene på baksiden...... :oops:

Jeg har heller aldri hørt eller sett kun glasset, dvs kun gjennomsiktig rødt/gult/hvitt glass.....det er alltid limt fast i den svarte plasten på baksiden..... :lol:

Posted

Skaffer det meste av baklykter jeg! Helrøde, helsotede, rød-sot-rød, hvite. Priser for 2 komplette E-merkede lykter er 1.890,- til sedan/coupe, og 2.650,- for T-modell. (Kun rød-sot-rød til T-modell)

Prisene er inkludert mva, men frakt og oppkravsgebyr etter Postens satser tilkommer.

Det er bare å ringe!

Guest Sondre B. Bjelland
Posted

Når jeg skiftet glass bak på min W124, var ingenting limt. Glasset hadde en pakning for å gjøre det tett og var festet med muttere. For å ta ut selve lyktehuset var ingenting der heller limt. Dette var sedan.