Guest rotta Posted August 24, 2005 Posted August 24, 2005 Noen som vet hvor det er lurt å kjøpe dette, eller hvor det er bra utvalg. Har ikke klart å finne 260/7000/ASR uten Eco. Quote
Guest amorino Posted August 24, 2005 Posted August 24, 2005 Hva er dette? Har du et bilde eller en link, så kan det bli lettere å svare!! Quote
Guest Steimler Posted August 24, 2005 Posted August 24, 2005 fant billige hvite her i Spania som jeg skal kjøpe. på listen der man setter sammen hvilke bakgrunner man skal ha, som fart-turtall osv så var det ene valget en kode på noen tall(5tall??), sikker med oljetrykk og hvordan bensinmåleren er og det. Men noen som vet hvor jeg kan finne denne koden som passer for mine instrumenter? Pris på w124, 36euro=ca 290kr Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Hva er dette? Har du et bilde eller en link' date=' så kan det bli lettere å svare!![/quote'] Slike. Dette er riktignok fra en 190E, men du ser det. Jeg synes det er ganske stilig jeg. Quote
Guest amorino Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 ca. 290,- Ikke verst!! Jeg kunne godt tenke meg slike, og synes de hvite fra MBShop er i dyreste laget (selv om de er selvlysende da!). Finnes de i nettbutikk, Steimler? Eller kan de bestilles via e-post eller lignende? For første post ang. hvite - her er en link til MBShop; http://www.mercedesshopen.com/Shop/Application/Article/ArticlePreviewPage.php?Id=303 Fortsatt ingen her hjemme som har montert disse og kan fortelle hvor vrient og hvor fint (bilder!!)? Evnt. noen som har kromringer rundt disse el. sorte? Bilder her også? Quote
Guest rotta Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Jeg har finni et par stedet med ganske greie skiver, men ingen som passer min bil Her: http://www.dzcentro.de/tachoshop/ Og så er det jo en del på ebay hvis man søker etter tacho og mercedes. Quote
Guest Steimler Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 ser ikke det på noe problem om eg kan kjøpe et sett til og sende de til deg neste gang eg kommer til Norge(slutten av september). Så lenge du dekker frakten. Men først må eg finne ut om de kodene/tallene....men skal holde deg oppdatert Quote
Recommended Posts