Guest Espen Posted August 23, 2005 Posted August 23, 2005 Yes, da har endelig RBK fått ytterligere 90 mill. inn på konto i form av deltakelse i Champions League!!!!! Form en kamp, og for en stemning det var på stadioen! Gleder meg til høsten allerede! Quote
Guest Geggi Posted August 24, 2005 Posted August 24, 2005 Ikke meningen å ta fra deg gleden, men gleden over at pengespriket til resten av Norge's eliteklubber blir enda større er nok størst i Trøndelag... Heldigvis er de ikke med i CL til neste år. Så mye poeng avgir ikke Start og VIF i avslutningen at Rbk tar dem igjen Quote
Guest Johan Stub Posted August 24, 2005 Posted August 24, 2005 Noen som vet hvor Stabæk ligger på tabellen. No news is good news - eller? Har de spillt mot VIF i det siste? Quote
Guest Geggi Posted August 24, 2005 Posted August 24, 2005 De ligger en divisjon under VIF, men rykker nok opp til neste år Quote
Guest Johan Stub Posted August 24, 2005 Posted August 24, 2005 De ligger en divisjon under VIF' date=' men rykker nok opp til neste år [/quote']HVA - det her ingen fortalt meg... Quote
Guest Espen Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Ikke meningen å ta fra deg gleden' date=' men gleden over at pengespriket til resten av Norge's eliteklubber blir enda større er nok størst i Trøndelag... Heldigvis er de ikke med i CL til neste år. Så mye poeng avgir ikke Start og VIF i avslutningen at Rbk tar dem igjen [/quote']Nei, men de kan ta en Liverpool...... Quote
Frode Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Nei, men de kan ta en Liverpool...... Det er lov å drømme, det kan ingen ta i fra deg Espen.... Jeg er redd det blir en pinlig affære hvis de spiller slik som de har spilt i serien mot europas beste lag........da blir det målkallas i feil retning... Jeg heier på alle norske lag som deltar i Europa, så jeg håper RBK kan skjerpe seg så det ikke blir flaut å se på..... Ellers er jeg enig med Geggi, de kommer ikke til CL neste år, og takk for det, de klarer aldri å ta igjen så mange poeng på de få kampene som er igjen, da må alle lag over RBK rakne totalt.... Det er sikkert lettere å vinne i Lotto enn at det skjer.... Heia Viking..!! Quote
Guest Geggi Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Apropos å ta en Liverpool: Jo..... (det er vel en teoretisk mulighet). Må jeg minne deg på at av de siste 21 Champions League-kampene har Rbk vunnet 1..... (over Celtic). Lykke til! Quote
FrodeS Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Yes' date=' da har endelig RBK fått ytterligere 90 mill. inn på konto i form av deltakelse i Champions League!!!!! Form en kamp, og for en stemning det var på stadioen! Gleder meg til høsten allerede![/quote'] Går det ikke i det minste ann å legge med en advarsel om at tråden er 100% uinteressant?? ... Quote
Guest Geggi Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Vel, det er kanskje ikke intr. for deg, men definitivt for andre. De fleste menn liker da vitterlig fotball. Det er jo en egen fotballtråd her i "På tråden", men kanskje Espen ikke visste om den? Quote
Guest Espen Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Yes' date=' da har endelig RBK fått ytterligere 90 mill. inn på konto i form av deltakelse i Champions League!!!!! Form en kamp, og for en stemning det var på stadioen! Gleder meg til høsten allerede![/quote'] Går det ikke i det minste ann å legge med en advarsel om at tråden er 100% uinteressant?? ... Må lure deg inn på denne vettu!!!! Quote
Guest Espen Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Vel' date=' det er kanskje ikke intr. for deg, men definitivt for andre. De fleste menn liker da vitterlig fotball. Det er jo en egen fotballtråd her i "På tråden", men kanskje Espen ikke visste om den? [/quote']Nei, den visste jeg ikke om, før nå! Quote
Recommended Posts