Jump to content

MB plagiat fra PASSAT!


Guest amorino

Nye Passat - en blek MB-kopi?  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest amorino

Kikk nøye etter på dette bildet:

 

passatstort.jpg

 

Ja, visst, det er en PASSAT! Den nye som ble vist i Genève her om dagen. Vil du se mer av den? Her; http://www.dinside.no/php/art.php?id=117177

 

Mest skremmende er imidlertid likheten med dette interiøret:

 

mercecklasse.jpg

 

Og alle kjente selvsagt igjen vår egen C-klasse. Her var det farlig mange likheter, synes nå jeg.

 

Spesielt når man vet at Passat`en tidligere så slik ut:

 

 

passatgammel.jpg

 

Noen andre som ser dette?

Link to comment
Share on other sites

Guest Sondre B. Bjelland

Et stort løft fra tidligere modell av Passat, men det interiøret der har fremfeles noe "billig" over seg. Det kommer ikke opp til detaljkvaliteten til Audi og iallefall ikke opp til Mercedes-Benz.

 

Synes den forrige Passaten var mye stiligere eksteriørt sett enn denne som kommer nå.

Link to comment
Share on other sites

Guest Johan Stub

Artig med oppgradering av Passat, men jeg synes nå lite eller ingenting kommer opp mot min Passat 1994 GL. Plastikk, dårlig passform, billige knapper og knirkelyder er veldig undervurdert - mener nå jeg!

Link to comment
Share on other sites

Guest Tin Nguyen

Det blir ikke helt riktig å sammenligne MB mot VW uansett...

 

Men Passat vekker gode minner i meg. Første kjøreturen på egenhånd etter førerprøven i skolens Passat uten sjåførlæreren i passasjersetet. Jeg fikk den store æren å kjøre bilen tilbake til skolen alene etter at lappen var i boks. Hadde på forhånd insistert å få kjøre opp med denne bilen da jeg aldri fant meg til rette i "min" skolebil, en BMW 316i..., og jeg hadde selvfølgelig aldri rattet Passat før selve førerprøven he he! Ja ja sånn er det å være bilidiot, må alltid prøve noe nytt... :lol:

 

Hører til historien at vi fikk et par Passater i familien i årene etter dette + 5, 6 utmerkede eksemplarer av Golf I, II og III ...

Link to comment
Share on other sites

Guest E320 CDI

Ikke så rart de er like.... Er samme gutten som har tegnet dem! Ble skuffet over C-Klasse face-liften... Er masse VW i linjene der... Likner ikke MB slik det var... W203 i det hele tatt....

Link to comment
Share on other sites

Vel... jeg synes jo Passat`n var finere en interiøret til MB`n... :wink:

Og jammen på tide Passat fikk forandret litt også, for det bilde som er hentet fra en eldre Passat er jo ikke mye stilfult !

Link to comment
Share on other sites

Guest george__

går ut ifra at den passaten kommer til å koste mye, og få kommer til å eie den her til lands... dermed vil alltid den økonomiske passaten alltid se styggere ut enn en mercedes!

Link to comment
Share on other sites

Guest amorino

Vanskelig å se at "koreapanelet" i Passat`en er pent!! Litt mer diskret bruk i MB, heldigvis. Men er enig i at siste runde av C-klasse ikke var heldig interiørmessig. Likte faktisk den forrige best. Har selv hatt en c180 elegance (1995) som jeg ble fryktelig glad i...

Link to comment
Share on other sites

Guest amorino

Du misforstår meg - i Passat`en er det "koreapanel", MB bruker såvidt jeg vet ekte tre under "et hav av lakk". Trodde det gikk fram av hva jeg skrev...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...