Guest Bamzemums Posted August 21, 2005 Posted August 21, 2005 Ja da plutselig forvant lyset i instrumentene og varmereguleringa, som om ikke jeg har vært plaget nok fra før Har sjekket sikring nr 9(bremselys, kombiintrument osv) den var like hel, har også vridd på dimme brytern frem og tilbake uten hell. Hvor skal jeg begynne å feilsøke, fremgangsmåte Quote
Guest Ebola Posted August 23, 2005 Posted August 23, 2005 Jeg ville begynt og ta ut instrumentet og sjekket at rheostaten til justering av lysstyrke i instrumentet er hel. disse pleier og ryke i loddingen Quote
Guest Espen Posted August 23, 2005 Posted August 23, 2005 Det er jo endel som har klart dimme ned også og glemme at dette kan være tilfelle. På 190'n er det kanskje som på 124'n, at det er en rød sikringsholder bak kombiinstrumentet som kan skiftes ut. Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted August 24, 2005 Posted August 24, 2005 Dersom den sikringa er gåen, så vil det være lys i speedo, men ikke i resten av midtkonsoll og dyser. Om alt er mørkt vil jeg sette en 50 øring på reostaten. (den som justerer lysstyrken) Quote
Recommended Posts