Jump to content

felgtilpassing?

Recommended Posts

Posted

fått tak i fete 8*16 og 9*16toms felger med breeed polert kant til merca..problemet er at det er ET11...vil disse passe?må bytte begge hjulbuer bak til sommern pluss nye skjermer foran..tenkte da på å sveise inn e500 buer bak og få valset godt foran før jeg lakker skjermene..vil dette passe?

Posted
fått tak i fete 8*16 og 9*16toms felger med breeed polert kant til merca..problemet er at det er ET11...vil disse passe?må bytte begge hjulbuer bak til sommern pluss nye skjermer foran..tenkte da på å sveise inn e500 buer bak og få valset godt foran før jeg lakker skjermene..vil dette passe?

Disse vil stikke ca. 2,5 cm lenger ut enn det man normalt greier å få på en umodifisert 124. ET11 vil bli et helvete å kjøre med. Det kommer til å spore noe voldsomt, og du vil få en vanvittig belastning på hjullagrene.

Posted

Disse vil stikke ca. 2' date='5 cm lenger ut enn det man normalt greier å få på en umodifisert 124. ET11 vil bli et helvete å kjøre med. Det kommer til å spore noe voldsomt, og du vil få en vanvittig belastning på hjullagrene.[/quote']

hva gjør man ikke for utseende...hihi..hmm..altså...hmm...tror jeg kjøper dem uansett også bruker jeg dem til politiet sier at jeg må ta dem av...viser bilen på biltilsynet og setter på felgene igjen..går ikke det a?

Posted
er det disse felgene du skylder meg kanskje?

nope, dine 17tommere ligger trygt i garasjen og venter på at du skal hente deM sammen med 90dekslene!

Posted

Disse vil stikke ca. 2' date='5 cm lenger ut enn det man normalt greier å få på en umodifisert 124. ET11 vil bli et helvete å kjøre med. Det kommer til å spore noe voldsomt, og du vil få en vanvittig belastning på hjullagrene.[/quote']

hva gjør man ikke for utseende...hihi..hmm..altså...hmm...tror jeg kjøper dem uansett også bruker jeg dem til politiet sier at jeg må ta dem av...viser bilen på biltilsynet og setter på felgene igjen..går ikke det a?

Ja, jøss.. Det er jo ikkno som er så tøft som hjul som stikker flere cm utenfor skjermen. Pass på å kjøre i litt dumper og sånt også, så får du ødelagt skjermene samtidig.

løp og kjøp.

• 4 weeks later...
Posted
må jo kjøre tyskerlooken 8)

Selv ikke de villeste tyskerene har dekk-banen på utsiden av skjermene. De har breie felger med smale dekk, der selve banen på dekket ligger under skjermene. Men som nevnt tidligere, LØP OG KJØP!