FrodeS Posted August 19, 2005 Posted August 19, 2005 Jeg ser at jeg har litt rust i hjulbuene foran. Bare lakkrust, men jeg må få tatt det før vinteren. Det er heeelt nederst og på innsiden, altså tar jeg bare av skjermen, sandblåser kanten og lakker det pent. Noen som har forslag til noe skikkelig seigt, jævlig guffe jeg kan ha på etterpå for at ikke steiner og slikt skal slå hull i lakken? Quote
Guest Asbjørn Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 tectyl på spann, ikke den du får på spray boks.. kjør på med en fet pensel, det skal holde en sesong eller 2.. Bruker det i og rundt jekk festa på 250'en min.. spruten og dritten fra fremhjula står på der når blien ruller, og jeg trenger bare å påføre "guffa" 1 gang i året.. Quote
Guest hosetved Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 hvor får man kjøpt tectyl "på spann"? Quote
Guest Geggi Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 I de fleste bilrekvisitaforretninger. Pleier å stå ved Tectyl sprayflaskene. Ikke akkurat spann.... Quote
Guest Hamsun Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Mekonomen kan levere skikkelig tykk carosol-guffe til å smøre på. Kommer fra svenske Hagman og finnes i både spray, og som nevnt, for pensling Quote
Recommended Posts