Jump to content

Bilstereoprodukter


Guest oyvindth

Recommended Posts

Guest oyvindth

Heisann!

Jeg er ganske ny forhandler på bilstereo. Jeg har bla. Rockford Fosgate, Infinity, JBL osv.. Og DVD spillere og skjermer til bil.

Ta gjerne kontakt for info, priser og løsninger. Sender over hele landet!

Hjemmeside er klar 01.03.05 på www.thprodukter.com

Mvh

 

Øyvind Thorvaldsen

Mob: 4040 5343

Link to comment
Share on other sites

Guest oyvindth

Heisann!

 

Har LCD skjermer fra kr. 1.795,-pr stk det er en 5,6" skjerm i 4:3 format med nakkestøtte feste og sokkelfeste.

En 7" skjerm i 16:9 er mer populært og koster kr. 2.390,- med samme feste muligheter. Finnes også med 4 monteringsmuligheter i pakken koster da kr. 2.690,- Samme skjerm med IR sender og mulighet for innfellning koster kr. 2.990,- Finnes også "flip down" skjermer for montering i taket fra ca. kr. 2.690,-

 

Har også en pakkepris med DVD spiller og 7" Skjerm til kr. 2.790,-

 

Mange muligheter. Skjermene er bra og funker fint i bilen, oppløsning på 1440 x 234.

 

 

Du kan se skjermene på www.autohifi.no under Multi Media i menyen til venstre.

 

Lykke til med Lyd & Bilde i bilen!

Link to comment
Share on other sites

Guest amorino

Pakkeløsningen m/ DVD og skjerm er kurant priset - ellers så synes jeg vel ikke at skjermer med oppløsning 1440x234 er mye å skryte av. Og i forhold til prisen blir det helt galt...

 

Her er en tilsvarende skjerm - til nesten halve prisen! Og et like kurant merke!

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306514&view=detailed

 

Men som sagt pakkeprisen var helt ok - og skjermer med flere mont.muligheter er et pluss. Jeg vil ha mine i nakkestøttene!

 

Har familie i Moss - ikke vær overrasket om jeg dukker opp i sommer!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei

 

Har du pioneer spillere dvd/navigajon? I så fall en komplett pakke md navigasjon og 2 skjermer bak fra pioneer, hvor mye vil dette koste i alt m montering?

 

Mvh

Hav

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest K.E. Sjursen

Har du/andre forslag på en ok 10" sub som ikke krever stor kasse? Er jo

en haug med produkter å velge mellom og nå er det en tid siden jeg

hadde peil på bilstereo.

Link to comment
Share on other sites

Har du/andre forslag på en ok 10" sub som ikke krever stor kasse? Er jo

en haug med produkter å velge mellom og nå er det en tid siden jeg

hadde peil på bilstereo.

 

 

Har selv denne:

http://www.infinityspeakers.com/caraudio/product.aspx?ProdId='BASSLINK'&Ser=BSL&Cat=PSU

Ingen sammenlignbare kan slå denne og er kjempe fornøyd selv. Har den i bag.rommet og har ingen problemer med å få bass i kupeen.

Link to comment
Share on other sites

Guest oyvindth

Heisann!

 

Her er det mange muligheter... :) Har du forsterker du skal bruke på denne sub'en? Hvis ikke, så er den som er anbefalt her av tdha en super mulighet.

JBL har også en del bra varianter som spiller godt for en ok pris. En annen ting som avgjør dette er hvor mye du har tenkt å bruke på å få mer bass. Har en del forslag jeg kan sende til deg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...