Guest oyvindth Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Heisann!Jeg er ganske ny forhandler på bilstereo. Jeg har bla. Rockford Fosgate, Infinity, JBL osv.. Og DVD spillere og skjermer til bil.Ta gjerne kontakt for info, priser og løsninger. Sender over hele landet!Hjemmeside er klar 01.03.05 på www.thprodukter.comMvh Øyvind ThorvaldsenMob: 4040 5343 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted February 16, 2005 Share Posted February 16, 2005 Hvor holder du til og monterer du også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oyvindth Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Holder til i Moss og kan montere det er ikke noe problem! Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2mas Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 har du noen priseksempler på LCD-skjerm? Skulle gjerne hatt noen skjermer i bilen snart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oyvindth Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Heisann! Har LCD skjermer fra kr. 1.795,-pr stk det er en 5,6" skjerm i 4:3 format med nakkestøtte feste og sokkelfeste. En 7" skjerm i 16:9 er mer populært og koster kr. 2.390,- med samme feste muligheter. Finnes også med 4 monteringsmuligheter i pakken koster da kr. 2.690,- Samme skjerm med IR sender og mulighet for innfellning koster kr. 2.990,- Finnes også "flip down" skjermer for montering i taket fra ca. kr. 2.690,- Har også en pakkepris med DVD spiller og 7" Skjerm til kr. 2.790,- Mange muligheter. Skjermene er bra og funker fint i bilen, oppløsning på 1440 x 234. Du kan se skjermene på www.autohifi.no under Multi Media i menyen til venstre. Lykke til med Lyd & Bilde i bilen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oyvindth Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 Gode priser til medlemmer i klubben selvfølgelig!! Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amorino Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 Pakkeløsningen m/ DVD og skjerm er kurant priset - ellers så synes jeg vel ikke at skjermer med oppløsning 1440x234 er mye å skryte av. Og i forhold til prisen blir det helt galt... Her er en tilsvarende skjerm - til nesten halve prisen! Og et like kurant merke! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306514&view=detailed Men som sagt pakkeprisen var helt ok - og skjermer med flere mont.muligheter er et pluss. Jeg vil ha mine i nakkestøttene! Har familie i Moss - ikke vær overrasket om jeg dukker opp i sommer!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hav Posted April 15, 2005 Share Posted April 15, 2005 Hei Har du pioneer spillere dvd/navigajon? I så fall en komplett pakke md navigasjon og 2 skjermer bak fra pioneer, hvor mye vil dette koste i alt m montering? MvhHav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K.E. Sjursen Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Har du/andre forslag på en ok 10" sub som ikke krever stor kasse? Er jo en haug med produkter å velge mellom og nå er det en tid siden jeg hadde peil på bilstereo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Har du/andre forslag på en ok 10" sub som ikke krever stor kasse? Er jo en haug med produkter å velge mellom og nå er det en tid siden jeg hadde peil på bilstereo. Har selv denne:http://www.infinityspeakers.com/caraudio/product.aspx?ProdId='BASSLINK'&Ser=BSL&Cat=PSUIngen sammenlignbare kan slå denne og er kjempe fornøyd selv. Har den i bag.rommet og har ingen problemer med å få bass i kupeen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oyvindth Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Heisann! Her er det mange muligheter... Har du forsterker du skal bruke på denne sub'en? Hvis ikke, så er den som er anbefalt her av tdha en super mulighet. JBL har også en del bra varianter som spiller godt for en ok pris. En annen ting som avgjør dette er hvor mye du har tenkt å bruke på å få mer bass. Har en del forslag jeg kan sende til deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts