Guest jimriaz Posted August 18, 2005 Posted August 18, 2005 Lurer på om det er muligheter for å koble om slik at Comand DVD spilleren også kan brukes når bilen er i bevegelse? Quote
Guest GammelGul Posted August 18, 2005 Posted August 18, 2005 Joda, det er en programmeringssak. Men problemet er å finne en som gjør det. Jeg har hørt at verkstedene ikke har mulighet til å gjøre denne programmeringen. Quote
Guest jimriaz Posted August 19, 2005 Posted August 19, 2005 De har mulighet? Men gjør det sikkert ikke av sikkerhetsmessige årsaker? Quote
Guest 3,2 CDI AMG! Posted August 21, 2005 Posted August 21, 2005 Hei! Hør med denne karen. Han har hatt ett innlegg her om dette tidligere. Mvh Jørn! www.erikmb.com Quote
Guest CLK.OSLO Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 jeg kjenner noen som kan gjøre det hvis det fortsatt er intessant for deg gi meg en meld så kan jeg sette deg i kontakt hilsen clk eier Quote
Recommended Posts