FrodeS Posted August 18, 2005 Posted August 18, 2005 Kan jeg ta skinnet fra et skinnsete og sette over på mine seter? (ikke spør hvorfor) Quote
Guest Jørn-Flemming Posted August 18, 2005 Posted August 18, 2005 Kan jeg ta skinnet fra et skinnsete og sette over på mine seter? (ikke spør hvorfor)Ja - ikke spør hvordan Bare erter. Jeg har ikke gjort det selv, men har lest utallige referat fra folk med W126 som har skiftet fra stoff til skinn eller fra en skinnfarge til en annen. Så lenge målet på setene (dvs skroget/rammen) er det samme skal det gå greit. Quote
FrodeS Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 Er vel bare å begynne å flå!! Han ville ikke selge de elektriske multicontur-setene for 1500, selv om det trengs ledninger og slikt for godt over 10.000,- for å få dem til å funke, så da blir det vel å flikke litt på det jeg har, tror jeg. Jeg har en plan, jeg trenger bare litt hjelp av mamma Quote
Recommended Posts