Jump to content

Verdens raskeste sedan

Recommended Posts

Guest Johan Stub
Posted

0-300 på 30,6

Er vel ikke nødvendig å si så mye mer!

Guest cubanitt
Posted

Brabus har gjort en god jobb der, men jeg sitter å leser nye mercedes entusiast og der står det et stykke om en e55 som MKB har tunet til 671 bhp, den skal gjøre 0-100 på 3,9 sek og toppfart 320 km. :wink:

Guest Ms V-max
Posted

"dreiemomentet er heftige 1026 Nm ved lave 1750 o/min." :!: :!:

- med skiboks på taket og svigemor i baksetet. Say no more

Guest Johan Stub
Posted

For ikke å snakke om med campingvogn på slep.

*lukker øynene, lener meg bakover i stolen og ser for meg en ung mann i en eldre bmw på rask vei opp østerdalen som på en kort rettstrekning blir forbikjørt av en MB med svææær campingvogn på slep og etter neste sving er vognen og MB'en borte vekk*

*ler - og smiler*

Posted

Gromdragsterne har nå ca 8000 HK, gjør 0 - 100 på 0,4 sek (!) og toucher 530 km/t ved quartermilen. NASCAR har tatt til orde for at nå må det komme begrensninger på motorstyringene ..

Men Christian Koeningsegg har jo tatt seg faen på at jerna hans skal over 400 km/t.

Imens driver VW og prøver å få Bugatti Veyronen sin til å dra over 370.

Jaja

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Top-fuel dragster med skilt på hadde gjort seg! :)

• 3 weeks later...
Guest Entusiast
Posted

Mercedes-entusiast kommer da i posten til alle MB-eiere?

Guest Entusiast
Posted

Får for hver gang det kommer nytt nummer. Kan hende jeg tar feil av tittelen på bladet nå. Mercedes magasinet kan også være et navn.

Posted
Får for hver gang det kommer nytt nummer. Kan hende jeg tar feil av tittelen på bladet nå. Mercedes magasinet kan også være et navn.

Du tar helt sikkert feil av navnet. Mercedes Enthusiast er et utrolig bra engelsk blad. Alle som interesserer seg for MB bør abbonere på det.