Guest Eivind Soltvedt Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Har klart å få en eller annen (eller flere) slags planter i bagasjerommet på citroenen. Begynt å vokse i teppet. Lukter død og fordervelse (høyt fuktnivå inni bilen! Mercen får jo garasjen! ) Noen tips om gode plantedrepende midler som knekker det meste? Eller andre gode tips? Salmiakk? Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Danke sehr! Trodde mercen slapp inn mye vann jeg, men det er bare i bergen! Franskmannen er ekstrem Quote
FrodeS Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Har klart å få en eller annen (eller flere) slags planter i bagasjerommet på citroenen. Begynt å vokse i teppet. Lukter død og fordervelse (høyt fuktnivå inni bilen! Mercen får jo garasjen! ) Noen tips om gode plantedrepende midler som knekker det meste? Eller andre gode tips? Salmiakk? Haha.. jævla citron.. For å ta vekster jeg ikke vil ha i _hagen_ bruker jeg bare å strø på litt salt, og om nødvendig vanne litt for at det skal trekke litt ned i jorda.. Fuktigheten høres ut som du har alt, så prøv litt salt ! Quote
Guest 300TDT Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Eller parker bilen i fjæra. Ved fjære sjø. Hentes etter 12 timer. Quote
Guest ODDATLE Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Du kan få låne kantklipperen min, den slår alt flatt og over i evigheten Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted August 18, 2005 Posted August 18, 2005 Naboen tilbød seg å prøve å holde liv i det, hun har en tendens til å drepe alt som vokser opp fra jorden! Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted August 19, 2005 Posted August 19, 2005 Frode: Apropo salt. Den citronen er så stapp full av tectyl at den vil ikke ruste før dovre faller! Så jeg tror jeg går for det! Folka på felleskjøpet mente at roundup ikke egnet seg da. Var for lite jord mente de! Quote
Recommended Posts