Jump to content

Fjerning av vekster inni bilen

Recommended Posts

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Har klart å få en eller annen (eller flere) slags planter i bagasjerommet på citroenen. Begynt å vokse i teppet. Lukter død og fordervelse (høyt fuktnivå inni bilen! Mercen får jo garasjen! ;) )

Noen tips om gode plantedrepende midler som knekker det meste? Eller andre gode tips?

Salmiakk?

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Danke sehr!

Trodde mercen slapp inn mye vann jeg, men det er bare i bergen! ;)

Franskmannen er ekstrem

Posted
Har klart å få en eller annen (eller flere) slags planter i bagasjerommet på citroenen. Begynt å vokse i teppet. Lukter død og fordervelse (høyt fuktnivå inni bilen! Mercen får jo garasjen! ;) )

Noen tips om gode plantedrepende midler som knekker det meste? Eller andre gode tips?

Salmiakk?

Haha.. jævla citron.. :-)

For å ta vekster jeg ikke vil ha i _hagen_ bruker jeg bare å strø på litt salt, og om nødvendig vanne litt for at det skal trekke litt ned i jorda.. Fuktigheten høres ut som du har alt, så prøv litt salt !

Guest 300TDT
Posted

Eller parker bilen i fjæra. Ved fjære sjø. Hentes etter 12 timer. :wink:

Guest ODDATLE
Posted

Du kan få låne kantklipperen min, den slår alt flatt og over i evigheten :mrgreen:

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Naboen tilbød seg å prøve å holde liv i det, hun har en tendens til å drepe alt som vokser opp fra jorden!

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Frode: Apropo salt. Den citronen er så stapp full av tectyl at den vil ikke ruste før dovre faller! Så jeg tror jeg går for det! ;)

Folka på felleskjøpet mente at roundup ikke egnet seg da. Var for lite jord mente de! :lol: