Guest Magnus Nilsen Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Har planer om og montere fjernstyring til sentrallåsen. Er det noen som har erfaring fra montering av uorginal fjernsyring? Har hørt/lest at speedy og bosch har noe som passer, stemmer dette? Quote
Guest 3,2 CDI AMG! Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Hallå! Monter Defa bilalarm, så har du fjernstyring til sentrallåsen din.Funker helt flott det. Quote
FrodeS Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Har planer om og montere fjernstyring til sentrallåsen. Er det noen som har erfaring fra montering av uorginal fjernsyring? Har hørt/lest at speedy og bosch har noe som passer' date=' stemmer dette?[/quote'] Speedy funker helt fint, vet flere som har det. De selger den på Bilextra. Den koster 1013,- og Thomas (mener jeg det var) på bilextra på Skårer fant fram en sånn til meg. Det jeg i stedet gjorde, var å legge i drøye 400,- ekstra for denne :http://www.bop.no/bilstereo/alarm.htm og fikk alarm i tillegg. Funker helt fint, og den kan settes opp til å tenne lyset i kupéen når du låser opp og slikt. Enforceren er fg-godkjent for selvmontering. Det gir meg ikke allverdens, men ca. 400 i avslag på forsikringen hvert år i tillegg til at det ikke er egenandel ved tyveri. Quote
Guest Magnus Nilsen Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Takk for svar Er mest ute etter kun fjernstyring da jeg har en mb orginalmontert alarm som funger meget bra, men har hvert inne på tanken og fjerne denne og erstatte den med en enforcer slik at jeg fikk fjernsyring på denne måten. Har veldig god erfaring med enforcer fra tidligere biler . Quote
Recommended Posts