Jump to content

Baklys w124


Guest wicky

Recommended Posts

Guest Espen

Men det hadde vært interessant å sett hvordan det ser ut da, ikke bare tenke seg hvordan det ser ut...

@Wicky: Håper du får lagt ut bilde/bilder snart, lurer forferdelig på hvordan dette ser ut. Kanskje noe for meg og, eller er det for harry??? :roll: Når jeg bodde i Trondheim så jeg bilen til tvold titt og ofte, mener han hadde samme lysarrangement...?? Kunne du ha lagt i bilder av dine baklys i så tilfelle hvis det ikke dukker opp noe fra denne fronten?

Link to comment
Share on other sites

Guest wicky

hmmm...vi har det artig her på forumet ja...

 

JA JEG HAR TATT BILDER..men fikk andre ting å gjøre som var litt viktigere enn å legge ut bilder på ett forum..MEN..det er dårlig kvalitet på dem..skal prøve å legge det ut for det så dere vet at jeg har tatt dem..og bikkja er hos dama til en venninne..ikke lett å være pakistaner med en slik bikkje vettu..

 

Ps..får dem ikke opp på dataen, men send pm med tlf nr så kan jeg sende dem på mms

Link to comment
Share on other sites

Guest Steinar Lindberg
er vel mørkt i garasjen nå også så jeg kan jo stikke ned og ta bilder nå...

 

Hvis du vil unngå "mas" fra folk som blir interesserte i det du skriver' date=' så er det kanskje et lite tips å [i']ikke[/i] si noe om det...? :wink:

Kan jo hende det er folk som tror på det du sier vet du... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Espen
bikkja er hos dama til en venninne..

 

Dette vil eg gjerne vite mer om! Spennende.... Drit i bildene av lysene' date=' ta heller bilde av disse "venninene"

 

M.[/quote']

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest wicky

hehe...mente egentlig dama til en kompis..hehe...vet ikke åssen jeg klarte å skrive dama til en venninne...hmm..mistenkelig...men de av venninnene mine som har en dame....njaah....de får dere aldri se 8)

Link to comment
Share on other sites

Guest Steinar Lindberg

Ser greit ut det der, Wicky.

Har lyst til å gjøre sånn på min også, men jeg vet ikke hvor kult det ser ut på en s124...

Blir jo to sett med lys da, i stedet for en hel rad..

Men har lyst til å prøve.

Link to comment
Share on other sites

Guest Torres
Ser greit ut det der' date=' Wicky.

Har lyst til å gjøre sånn på min også, men jeg vet ikke hvor kult det ser ut på en s124...

Blir jo to sett med lys da, i stedet for en hel rad..

Men har lyst til å prøve.[/quote']

Jeg lå faktisk bak en S124 som hadde koblet lysene slik. For min del ble jeg nok ikke så overbevist, det så egentlig bare ut som han hadde overledning.

Link to comment
Share on other sites

Guest wicky

har ikke tatt ut reflektoren..ser rart ut siden baklyktene er sota med biltema spray (forrige eier) så det blir ett rart lysbilde...

Link to comment
Share on other sites

Ser greit ut det der' date=' Wicky.

Har lyst til å gjøre sånn på min også, men jeg vet ikke hvor kult det ser ut på en s124...

Blir jo to sett med lys da, i stedet for en hel rad..

Men har lyst til å prøve.[/quote']

 

Mener Arne S. har gjort det med sin. Kan jo se hvordan det ble. Mener han klaga på at pærevakta ble litt sint :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest wicky
bikkja er hos dama til en venninne..

 

Dette vil eg gjerne vite mer om! Spennende.... Drit i bildene av lysene' date=' ta heller bilde av disse "venninene"

 

M.[/quote']

 

hmm..tok noen bilder av dem igår..men tror ikke det er lov å legge dem ut her..hihi..

Link to comment
Share on other sites

bikkja er hos dama til en venninne..

 

Dette vil eg gjerne vite mer om! Spennende.... Drit i bildene av lysene' date=' ta heller bilde av disse "venninene"

 

M.[/quote']

 

hmm..tok noen bilder av dem igår..men tror ikke det er lov å legge dem ut her..hihi..

 

Å joda. Det er lettere å be om tilgivelse enn tillatelse... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Lorinser
pærevakta mi lyser hele tiden jo :cry:

 

Det gjorde min også, helt til jeg fjernet pæren 8)

 

Pærevakten funker jo på endringer på motstanden i kursene, og når jeg bygget om baklysene mine "klikket" den. Orginalt skal kjørelysene bak være på 10w, men jeg bygget om med 2 stk 5w + 1 stk 21/5w. Så istedet for 1 pære på 10w, har jeg nå 3 stk 5w. Har bare bremselys på "hjørnet", og fjernet reflektoren på tåkelyset så mine lykter er likt lys i. 8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...