Guest kaareeriksen Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Sliter med fusking, av og til vil den ikke gå men virker som motoren henger og når den etter en stund kommmer så skjer det i flere nøkk, omtrent som om noe henger. Feilkoden sier O2 sensor.Har gode venner på et MB verksted som har latt meg prøve nytt rele, luftmengdemåler og lambdasonde. Niks hjelp med det. Bytta pugger og nye kabler. Står tilbake med spjeldhuset da? Quote
Guest jan Posted April 13, 2012 Posted April 13, 2012 Sliter med fusking, av og til vil den ikke gå men virker som motoren henger og når den etter en stund kommmer så skjer det i flere nøkk, omtrent som om noe henger. Feilkoden sier O2 sensor. Har gode venner på et MB verksted som har latt meg prøve nytt rele, luftmengdemåler og lambdasonde. Niks hjelp med det. Bytta pugger og nye kabler. Står tilbake med spjeldhuset da? har du sjkekket om ledningen til lambda er hel og uten brudd er det strøm i kontaktene fra ledningsnett til komponentene du har testa ut? jeg googla o2 sensor og det er vist lambda så jeg hadde skjekka dette nærmere siden du har feil meld på o2 sensor Quote
Frode Posted April 13, 2012 Posted April 13, 2012 Åpne ledningsnettet til motor og sjekk om du ikke har jordingsfeil pga av sprukken isolasjon......helt vanlig på disse pga av alder.... Quote
Recommended Posts