Jump to content

EU KONTROLL

Recommended Posts

Posted

må ta eu på merca..hvor kan jeg ta det?gjerne noen som ikke er sånn super strenge..helst fort...

Posted

På et verksted som er autorisert for å ta EU kontrol...

Posted
må ta eu på merca..hvor kan jeg ta det?gjerne noen som ikke er sånn super strenge..helst fort...

Kjør på biltilsynet. De forteller deg hva som er galt på bilen, og ikke hva de vil tjene penger på. Finner de noe feil, så ER det gjerne feil, og bør uansett utbedres.

Posted

Kjør på biltilsynet. De forteller deg hva som er galt på bilen' date=' og ikke hva de vil tjene penger på. Finner de noe feil, så ER det gjerne feil, og bør uansett utbedres.[/quote']

sant..men igjen..om en foring er litt slitt så er det gjerne BT som er mer pirkete på den enn ett vanlig verksted!

Posted

Kjør på biltilsynet. De forteller deg hva som er galt på bilen' date=' og ikke hva de vil tjene penger på. Finner de noe feil, så ER det gjerne feil, og bør uansett utbedres.[/quote']

sant..men igjen..om en foring er litt slitt så er det gjerne BT som er mer pirkete på den enn ett vanlig verksted!

Skjønner ikke hvor folk har det der fra. EU-kontrollen skal utføres etter ganske strenge retningslinjer. Jeg vil tro de beste og mest proffe til å tolke disse reglene er gutta på biltilsynet. Om en foring er så slitt at den stryker på EU, så bør den byttes.

Guest Johan Stub
Posted

Hva med å benytte seg av NAF da? De har heller ikke noe økonomisk incentiv i å finne feil.