Jump to content

Recommended Posts

Posted

Grattis :D

Skjer det noe storslått feiring neste år da?

Blir sponset julemiddag på hele hovedstyret  :-)

Det har styret fortjent!!

Gratulerer med dagen og nyt dagen, og middagen er velfortjent

Posted

Grattis :D

Skjer det noe storslått feiring neste år da?

Blir sponset julemiddag på hele hovedstyret  :-)

Det har styret fortjent!!

Gratulerer med dagen og nyt dagen, og middagen er velfortjent

Var først til neste år da :-)

Posted

Skal sei at tida går fort altså. Er jo nesten som om det var i går. Dette viser jo og at det var liv laga å starte en sånn klubb.

Det hadde jo vært morro å kor mange som er aktive brukere på forumet no som var med i fra starten.

Kan begynne eg, eg var nummer 8 i rekka.

Posted

Skal sei at tida går fort altså. Er jo nesten som om det var i går. Dette viser jo og at det var liv laga å starte en sånn klubb.

Det hadde jo vært morro å kor mange som er aktive brukere på forumet no som var med i fra starten.

Kan begynne eg, eg var nummer 8 i rekka.

Jeg var nummer fire :-D

Posted

Jeg er bare nr 42..

Men en trøst for meg er vel at jeg meldte meg inn bare ett par dager etter Frank O.

Posted

Jeg er bare nr 42..

Men en trøst for meg er vel at jeg meldte meg inn bare ett par dager etter Frank O.

Jeg er langt utti rekka. 1302 skulle vel tilsi medlem nr. 303, ettersom førstemann var 1000. Da klubben ble startet kjørte jeg rundt i nissan patrol, men var litt skap-entusiast. Ble medlem lenge før jeg kjøpte min første (og hittil eneste) mb i 2003.

Posted

Jeg er bare nr 42..

Jeg er langt utti rekka. 1302 skulle vel tilsi medlem nr. 303, ettersom førstemann var 1000. Da klubben ble startet kjørte jeg rundt i nissan patrol, men var litt skap-entusiast. Ble medlem lenge før jeg kjøpte min første (og hittil eneste) mb i 2003.

1000 ble aldri brukt, simen malerbakken er 1001

Posted

Jeg vil gjerne få benytte anledningen til å få takke alle i styret, samt alle de andre ildsjelene i klubben som står på og gjør en fantastisk bra jobb!!! Tusen takk for at hver og en av dere bruker masse energi for at klubben skal være det den er idag. Jeg tror absolutt vi er på rett vei, og er temmelig sikker på at vi er den desidert største MB klubben i Norge innen 5 år!!