Guest Brandtenborg Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Har en Mb 190E med 2 liters motor og manuellkasse. Har lyst til å sette inn en automatkasse, men er usikker på hvor mye jobb det er. Er det bare å sette inn en automat, eller må jeg modifisere mye annet også? Evt. hva? Quote
Guest Bengt E Jacobsen Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Har en Mb 190E med 2 liters motor og manuellkasse. Har lyst til å sette inn en automatkasse' date=' men er usikker på hvor mye jobb det er. Er det bare å sette inn en automat, eller må jeg modifisere mye annet også? Evt. hva?[/quote'] Du må vell ha ny mellomaksel, annen bremsepedal, diveres vakumslanger og eller vakumventiler og pumpe, diverse ledninger og kontakter til kickdownbryter og ryggelys. hvis du har alt dette så er du på god vei men det er noe jobb ja men ikke uoverkommelig. Quote
Guest Brandtenborg Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Ok. Har ingenting bortsett fra ei girkasse jeg hørte om som kanskje lå på en låve enda! Hehe! Men takk for svaret! Quote
Recommended Posts